טל נאור המשנה לרה"ע ומחזיק תיק מורשת יהודית קיים היום , יום ראשון 22.6.25 סיור בבית המלון ניקס בת"א יחד עם שר הבריאות אוריאל בוסו. השניים שוחחו עם תושבי העיר ראשון לציון אשר רובם פונו לבית המלון ועמדו מקרוב על השירותים הניתנים לתושבים .
טל נאור המשנה לרה"ע מסר : "כתושב שכונת נווה ים שגם בייתי נפגע ממהדף היה חשוב לי להגיע לכאן ולשמוע את התושבים מקרוב ולראות שבשעתם הקשה הם מקבלים את המענה ההולם והראוי מהרשות המקומית וכן ממשרדי הממשלה"


להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה