המרכז הרפואי שמיר הרופא מודה לכל התושבים ובעלי העסקים אשר פונים ותורמים למען המטופלים מאז תחילת המלחמה באירן.
לדברי צוות בית החולים כבר למעלה משבוע הצוותים נדהמים ונרגשים מכמות הפניות בבקשה לעשות טוב למטופלים ולצוותים הרפואיים במרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא).
מדובר בעסקים קטנים, עמותות, אנשים פרטיים, חברות הייטק וחברות גדולות במשק הישראלי (אל על, יונילוור, רולדין, מועדון הנשים נס ציונה, עמותת משהו קטן וטוב ועוד) ששלחו חבילות וברכות על מנת להודות לצוותים והרפואיים ולתמוך בפצועים.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.