עיריית ראשון לציון התחלנו בהצבת ממ״דים ברחבי העיר, בעזרת פיקוד העורף.
מדובר בממ״ד שמיועד להגנה מפני טילים המשוגרים מאיראן ולא במיגונית רגילה. הממ״דים הוצבו במוקדים שונים בעיר, על פי הנחייה של פיקוד העורף על-פי מיפוי העיר. החל משעות הבוקר הוצבו כבר 3 ממ״דים ובכל יום במהלך השבוע ימשיכו בהצבה של עוד ממ״דים ברחבי העיר.
https://www.facebook.com/razkinstlich1/videos/3941176742865112
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה