מנהלת פינוי ובינוי רמת אליהו בעיריית ראשון לציון מקיימת סדרת הרצאות במסגרת "סדנת זכויות קיץ".
המפגש הראשון בסדנה, שהתקיים ביום שלישי, 8.7, עסק בזכויות במשפחה. במסגרתו, המשתתפים למדו בין היתר על חשיבות נושא הסדרת זכויות, אפוטרופסות וייפוי כוח מתמשך, נושאים הרלוונטיים גם לליווי פרויקטים של התחדשות עירונית.
ההרצאה הבאה בסדרה תתקיים ביום שלישי, 15.7, בשעה 17:30, ותעסוק בזכויות מיוחדות המגיעות לבני הגיל השלישי. המפגש יתקיים במשרדי המנהלת ברחוב זלמן שניאור 23 בראשון לציון.
ההשתתפות מותנית בהרשמה מראש. לפרטים נוספים וקישור להרשמה, יש לעקוב אחר הפרסומים בעמוד הפייסבוק של המנהלת.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.