תושבות ותושבים יקרים,
עיריית ראשון לציון מזמינה אתכם.ן לקטיף תפוחי אדמה והפנינג משפחות בטבע!
מה בתוכנית? הפעלות חווייתיות לכל המשפחה, עמדות ודוכני יצירה לילדים, מופע של הילה הכל יכולה, קטיף תפוחי אדמה ועוד הפתעות!
יום שישי, 11.7.25, בין השעות 12:00-9:00, בחוות בן שלום (טלי תות) רח' מנחם גינדי.
מומלץ להביא:
כובע
מים ונשנושים
נעליים סגורות
תיק רב-פעמי לאיסוף תפוחי האדמה
הפעילות ללא כל עלות, אך מחייבת הרשמה מראש בקישור: https://did.li/sRrOf
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.