עיריית ראשון לציון מציגה את "גשר ה-1000", אשר לדבריה הוא גשר רוכבי האופניים והולכי הרגל הארוך ביותר בישראל, המיועד לרכיבה חופשית, בטוחה ומהנה.
הצגת הגשר נעשית במסגרת פינה חדשה של העירייה בשם "שביל החודש".
הגשר החדש, שאורכו 340 מטרים, מתחיל בנקודה המזרחית במפלס רחוב משה דיין, עובר דרך הכניסה הדרומית לטרמינל תחנת הרכבת משה דיין ומוביל עד למתחם ה-1000.
הגשר, שנבנה על ידי חברת נת"א, מציע שביל אופניים רחב, הכולל פרגולות הצללה, ספסלים ופינות מנוחה, במטרה לאפשר רכיבה חלקה ונינוחה.
בעירייה מזמינים את הציבור להגיע ולרכוב על הגשר, תוך הקפדה על חבישת קסדה.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה