הממצאים בראשון לציון לגבי 626 נהגים
| פעולת הנהגים/ות | באחוזים |
| שיחה בסלולארי ללא דיבורית | 10 |
| סימסו במהלך נהיגה, גלשו, קראו מיילים | 12 |
| קראו עיתון או ספר | 1 |
| התגלחו | 1 |
| התאפרו | 2 |
| אכלו | 4 |
| התעסקו עם המושב האחורי | 8 |
| התעסקו בדברים נוספים במהלך הנהיגה | 39 |
| סה"כ נהגים נצפו מתעסקים בעוד דברים פרט לנהיגה | 77% (488 נהגים/ות מתוך 626 נהגים/ות) |
שמואל אבואב מנכ"ל עמותת אור ירוק:
"התוצאות העגומות מייצגות את מה שכל נהג רואה יום יום בכבישים – נהגים לא מפחדים מהמשטרה ועושים הכול כמעט חוץ מלנהוג. כשנהג רואה משטרה בכביש הוא לא מסמס בנהיגה ולא מדבר, הוא גם לא מתגלח ולא קורא עיתון. כשנהג רואה משטרה הוא ממתן את הנהיגה שלו, מתרכז ונוהג באופן בטוח. ולכן, משרד התחבורה חייב לחזק את אגף התנועה ולרכוש כבר מחר 200 ניידות ולגייס שוטרים וסטודנטים כדי להגביר את הנראות וההרתעה בכבישים".
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.