פסטיבל המוזיקה ה-37 של ראשון לציון יוצא לדרך, והשנה, תושבי העיר מוזמנים לקבוע מי מהאומנים יופיעו בו. הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 8-9.10.25.
במסגרת קול קורא שפרסם ראש העירייה, רז קינסטליך, הוא מזמין את התושבים לקחת חלק פעיל בבחירת האומנים שיעלו על הבמות. לדבריו, הוכנה רשימה של שמות גדולים ומובילים בתעשיית המוזיקה, וכעת תורם של התושבים להשפיע באמצעות הצבעה.
ההצבעה פתוחה עד ליום רביעי, 6.8.25, בשעה 13:00. התושבים מוזמנים לעזור בבחירת האומנים והאומניות שהם הכי רוצים לראות בפסטיבל.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה