בעקבות הנחיית השר דרעי, הכין משרד הפנים נוהל שלפיו יפעלו הרשויות. על פי הנוהל, הדגל בגודל 50 על 50 ס"מ בצורת משולש, יוצב על תורן בכניסה הראשית לחוף ויתריע על מדוזות בחופי הרחצה.
הצבת הדגל והנפתו תתחיל כבר בעונת הרחצה הקרובה אשר תפתח ביום שני, א' באייר תשע"ו, 9.5.16.
שר הפנים, דרעי אמר היום: "בטיחות הציבור בראש מעייננו וזה אמצעי נוסף לטובת הציבור. זאת לאחר שכבר הוריתי כי בעונת הרחצה הקרובה הכניסה לחופים תהיה בחינם. אנו נפרסם בקרוב קמפיןן שכותרתו שאין לרחוץ בים ללא מציל. הנפת הדגל הסגול הוא צעד נוסף בהגברת המודעות לסכנות הטמונות בחופי הרחצה״
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.