היום ראשון 8/5/16 בשעה 16:50 נפלו 2 פועלים מפיגום בגובה 3 מטר באתר בניה ברחוב עמירן מידן בראשון לציון. חובשים ופארמדקים של מד"א ומתנדבי איחוד הצלה מסניף 'ראשון לציון' העניקו להם טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הם פונו לבית החולים אסף הרופא בניידת טיפול נמרץ , כאשר אחד הפועלים גבר כבן 40 פונה במצב בינוני וכשהוא סובל מחבלות בפלג גופו העליון ובראשו. ואילו הפועל השני נפגע אף הוא באורח קל ופונה לבית החולים. נסיבות המקרה בבדיקה.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.