
הערב רביעי 3/8/16 בשעה 19:00 תתקיים ישיבת מועצה של עיריית ראשון לציון.
אבי ארזי יו"ר מרצ ראשון לציון הוציא בשעות האחרונות קריאה לתושבי ראשון בכלל ולתומכי מרץ בפרט להתייצב הערב בישיבה ולהפגין נגד ההצעה לסדר של חבר המועצה מאיר עקיבא הדורש כי עיריית ראשון לציון תמנע מערביי השטחים (ואין הכוונה לערביי ישראל) למנוע את הגעתם המסודרת לחוף הים בראשון לציון, בגלל שיקולי ביטחון, כמו כן, מאיר מוסיף בהצעה כי אם מבחינה משפטית לא יהיה ניתן למנוע את הגעתם, הוא דורש שייקבע מתחם בחוף הים שם הם יוכלו לשהות וכך יהיה קל יותר לפקח עליהם מבחינה ביטחונית.
אבי ארזי יו"ר מרצ רואה בדרישה של מאיר עקיבא דרישה על רקע גזעני ולכן הוא דורש מציבור תומכיו להגיע ולהפגין ובין הייתר המחאה תעסוק גם במאבקו של מאיר עקיבא נגד פתיחת היכל התרבות בשבת
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.