
עו"ד יוסי אור הכהן והאגודה לזכויות האזרח הגישו עתירה לבג"צ בנושא מתן דו"חות חנייה באמצעות מצלמות ניידות המותקנות ברכבי הפיקוח העירוני.
לטענת העותרים, אין מדיניות ארצית בנושא וכל רשות פועלת כראות עיניה ללא הסדר בחוק.
האגודה לזכויות האזרח הצטרפה לעתירה בטענה כי לרשויות אין סמכות כדי להשתמש במצלמות לאכיפה סיטונית של עבירות חניה ומדובר בפגיעה בפרטיות הנהגים.
לאור העתירה, בג"צ החליט כי על היועץ המשפטי לממשלה ימסור לבג"צ תוך 3 חודשים את עמדת הממשלה לגבי אכיפת עבירות חנייה באמצעות המצלמות.
העתירה הוגשה נגד מספר ערים ובהן ראשון לציון,
אך ההשלכות לפסיקה יהיו בכל הערים בהם פועלת המצלמה הניידת.

להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

