
מזה מספר חודשים שתושבים בשכונת נווה ים מתלוננים בפני העירייה נגד רעש המטוסים העובר מעל השכונה, ובשבועות האחרונים קול המחאה בשכונה מתחיל לצבור תאוצה.
בימים האחרונים יש קריאה להקים ועד פעולה, להתארגנות בנושא רעש המטוסים (אין קשר לרעש המוגבר הצפוי ב – 3 השבועות הקרובים בגלל סגירה של אחד הנתיבים בנתב"ג לצורך שדרוג), כאשר כעת הקריאה לתושבי השכונה להגיע למפגש ראשון ביום שלישי הקרוב 1/11/16 בשעה 20:30 בבית קפה השכונתי "קקאו" במטרה להקים ועד פעולה
מארגני המפגש פרסמו לקראת המפגש שאם יש, עו"ד, או אנשים מתחום התעופה, איכות הסביבה וכו', או מי שמחזיק בידו חומרים היכולים לסייע שיביאם למפגש. ובסיום המפגש יכינו עצומה להחתמת תושבי השכונה.

להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.