משחק הכדוריד בין אס"א גולברי ת"א – מכבי סרוגו ראשל"צ. הופסק בדקה ה-25, במצב של 10:12 למכבי ראשל"צ. מדיווח ראשוני שנמסר מהמשקיף - עידו לביא, קפטן אס"א, ביצע עבירה על עומר גרא, והורחק בכרטיס אדום ישיר. בעודו יוצא מהמגרש, על פי אותו דיווח, פרץ עימות בין אוהד (ככל הנראה אב של שחקן) לבין לביא שהותקף לכאורה, ומשם מהומה.
תגובת איגוד הכדוריד:
"אנחנו מצרים על התקרית ומגנים בכל תוקף כל סוג של אלימות! היועץ המשפטי של איגוד הכדוריד יבחן את הפרטים ויפעל להעמיד את מי מהמעורבים לדין על פי דו"ח השופטים (אריק רוימי ומתן בן סימון) והמשקיף (שלמה כהן)".
יו"ר מכבי ראשל"צ ראול סרוגו מסר:
"בשם השחקנים, הצוות המקצועי, ההנהלה ובשמי, אני מתנצל בפני אוהדי הכדוריד והספורט בישראל על מה שקרה".
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.