אחרי שראש הממשלה, נתניהו אמר אתמול כי המדינה שוקלת טיפול בתושבי העיר המופגזת, חאלב בבתי החולים בארץ, מצטרפת גם תנועת נעמת ליוזמה.
במסגרת זו, מגייסת התנועה תרומות של תרכובות מזון לתינוקות בקרב הורים במעונות ובבתי הספר התיכונים ברשת. בשלב זה, מציינים בתנועה, מדובר בתרומות של פורמולות מזון סגורות לתינוקות מסוג שלב 1 בלבד.
את תרכובות המזון והתרומות ניתן להביא למשרד נעמת, מרחב ראשל"צ, רחוב רוטשילד 60 בימים א'-ד' משעה 08:00 עד 16:00, וכן עד לתאריך ה-28.12.
לפרטים נוספים ניתן לפנות לויקי בטלפון: 03-9687066
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.