ועדת השרים החליטה היום ראשון 25/12/16 על קבלת הצעת החוק לשינוי מבנה תאגידי המים ולהקמת 11 תאגידי מים אזוריים במקום כ – 60 כיום. איגוד תאגידי המים לתאגידים אזוריים, יצמצם את עלויות התפעול וכח האדם של התאגידים והדבר יוזיל את מחיר המים לצרכן. כמו כן על פי הצעת החוק קיימת אפשרות שיאשרו למספר עיריות אשר יעמדו בקריטריונים ויקבלו אישור מראש לא להצטרף לתאגיד אזורי ולבטל את התאגיד המקומי ולהחזירו לעירייה אך הוא ינוהל על פי עקרונות משק כספי סגור דהיינו העירייה לא תוכל לעשות שום שימוש ברווחים אלא רק לצורך שדרוג תשתיות מים וביוב.
את הצעת החוק החדש יזמו חברי הכנסת איציק שמולי ואלי כהן, ומכיוון שהממשלה קבלה את ההצעה , הנושא יעלה במהלך השבוע לדיון בכנסת לקריאה טרומית. ואם הכל יתנהל כשורה וללא התנגדויות התהליך יסתיים לקראת סוף שנת 2017
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה