
לפני מספר שבועות התאגדו 3 פורומים "״ראשון לציון-בימת התושבים״ ״ראשון לציון שלי״ ״הפורום החדש של תושבי ראשון לציון״ לפעילות משותפת נגד תופעת השיימינג (מלשון לבייש אנשים על ידי סטטוסים פוגעניים בפייסבוק), ואל היוזמה הצטרפו גם פורומים נוספים אך באופן עצמאי ולא במסגרת משולבת.
כעת היוזמה נגד תופעת השיימינג מתרחבת גם לפעילות הסברה במערכת החינוך וההרצאה הראשונה בשיתוף ובעידוד אבי צרף יו"ר ועד ההורים בראשון לציון ובהמשך יתקיימו הרצאות בבתי ספר נוספים.
איריס חזן מנהלת פורום "ראשון לציון – בימת התושבים":
פנו אליי לפני חודשיים מבית הספר שאעביר להם הרצאה בנושא השיימינג. החלטנו מספר פורומים להתאחד נגד התופעה כדי שתהיה לנו יותר פריסה ויותר כוח. ההרצאה הראשונה התקיימה לתלמידי כיתה ה' בבית הספר אשלים, המחנכת והמנהלת התלהבו מהתוכן והשתתפות הילדים בהרצאה. ובסיום חילקנו סוכריות עם הלוגו
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.