




אצל דיאגו לניאדו מראשון לציון וממנהלי הפורום "ראשון לציון – בימת התושבים" חנוכה הוא חג שהפך למסורת בו הוא נוהג להביא אור לילדים המאושפזים בבית החולים אסף הרופא.
שנה שלישית שהוא מארגן תרומות ומגיע עם חברים ומתנדבים לבית חולים עם סופגניות והפתעות לשמח את הילדים.
מי שתרם השנה לטובת הילדים היו מאפיית דרך הלחם אשר תרמו את הסופגניות, בנוסף תרמו ציוד והפתעות שרון מיארה, לינדה חרמון לוי, איריס חזן, ויאיר עמרני שהתחפש לכלב כדי לשמח את הילדים וכמובן המתנדבים שהצטרפו.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.