בית הספר רמז בראשון לציון ציין פרידה משתי מתנדבות, סאם ורוזאלי, אשר הגיעו לבית הספר השנה במסגרת תכנית "מסע". במהלך שנת הלימודים עבדו השתיים עם התלמידים וסייעו בקידומם בשפה האנגלית.
במסגרת הפרידה, בבית הספר הביעו הערכה להשקעתן של המתנדבות. כמו כן, נמסרה תודה לרכזת האנגלית, אושרת, על הליווי והתמיכה, ולשתיים הוענקה מתנת פרידה.
עוד נמסר בנוגע להמשך דרכן, כי סאם עושה עלייה לישראל, בעוד שרוזאלי חוזרת לאוסטרליה ועשויה לעשות עלייה בהמשך.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה


אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.