הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים

ב-26 ביוני 2026: קטיף תפוחי אדמה והפנינג משפחות ללא עלות יתקיים בחוות בן שלום בראשון לציון

מערכת האתר
דוברות עיריית ראשון לציון
דוברות עיריית ראשון לציון

עיריית ראשון לציון מזמינה את התושבים לקטיף תפוחי אדמה והפנינג משפחות בטבע. ביום שישי, 26 ביוני 2026, בין השעות 12:00 ל-15:00, יתקיים האירוע בחוות בן שלום (טלי תות), ברחוב מנחם גינדי בעיר.

קטיף תפוחי האדמה והפנינג המשפחות יתקיים זו הפעם החמישית בראשון לציון. במסגרת האירוע יוכלו המשתתפים ליהנות מחוויית קטיף לצד פעילויות לכל המשפחה, ובהן הפעלות, עמדות ודוכני יצירה לילדים ומופע מרכזי.

ההשתתפות בפעילות היא ללא עלות, אך מחייבת הרשמה מראש. בעירייה ממליצים להגיע עם כובע, מים, נעליים סגורות ותיק רב-פעמי לאיסוף תפוחי האדמה.

ראש העירייה, רז קינסטליך, מסר: "המסורת שלנו ממשיכה ואני נרגש להזמין את התושבות והתושבים לקטיף שלנו וליהנות מחוויה משפחתית מהנה המשלבת טבע, חקלאות, קהילה ופעילויות לכל הגילאים. זוהי הזדמנות נהדרת לבלות יחד, ליהנות מהמרחבים הפתוחים וליצור זיכרונות משותפים".

להרשמה: https://did.li/W0Rx5

לניווט ב-Waze: https://did.li/FYpUY









צילומים:דוברות עיריית ראשון לציון

להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס


באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה