הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים

מדליית ארד לנועה לוי ושני זכאי ממכבי ראשון לציון באליפות הבלקן ביוון

מערכת האתר
צילום מתוך דף הפייסבוק מועדון אתלטיקה מכבי  ראשון - לציון
צילום מתוך דף הפייסבוק מועדון אתלטיקה מכבי ראשון - לציון

האתלטיות נועה לוי ושני זכאי ממועדון אתלטיקה מכבי ראשון לציון זכו במדליית ארד באליפות הבלקן שהתקיימה ביוון.

השתיים עלו על הפודיום יחד עם נבחרת השליחות ב-4X400 מטר, לאחר שסיימו את הריצה במקום השלישי. התוצאה שהושגה בתחרות נרשמה כתוצאה השנייה בטיבה בכל הזמנים בישראל.

להרשמה למועדון האתלטיקה ניתן ליצור קשר עם עומרי דמלין בטלפון: 052-668-5747.לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר האינטרנט: https://maccabirlz.co.il.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס


באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה