בבית הספר "רמז" בראשון לציון התקיימה השנה לראשונה "תכנית המח"ר", בשיתוף עיריית ראשון לציון. התכנית, המועברת על ידי מדריכי Ytek, עוסקת בתכני הנדסה, מתמטיקה, חדשנות ורובוטיקה.
התכנית הועברה במהלך השנה לתלמידי שכבת א', אשר זכו להעשרה רבה בתחום הטכנולוגיה והרובוטיקה. במסגרת זו התקיימה למידה אקטיבית, בה התלמידים למדו כיצד להפעיל רובוטים, לקשר בין פקודות לפעולות ולקיים חשיבה מסדר גבוה.
מבית הספר נמסרה תודה לצוות המדריכים על השיעורים שהועברו מדי שבוע לאורך השנה, וצוין כי התלמידים גילו סקרנות ושיתפו פעולה באופן מלא.




להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה



אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.