עיריית ראשון לציון מקיימת את אירוע אסיף תפוחי האדמה המסורתי, אשר חוזר השנה בפעם השלישית ברציפות. ההפנינג הקהילתי יוצא לדרך ביום שישי, 26 ביוני 2026, וייערך בין השעות 12:00 ל-15:00 בחוות בן שלום (טלי תות), הממוקמת ברחוב מנחם גינדי בעיר.
במסגרת ההפנינג, שעומד בסימן שמירה על הסביבה, יתקיימו מגוון פעילויות לכל המשפחה. התוכנית כוללת אסיף חווייתי של תפוחי אדמה בטבע, עמדות ודוכני יצירה המותאמים לילדים, וכן מופע מרכזי לכל המשפחה לצד פעילויות נוספות באוויר הפתוח.
למגיעים לאירוע מומלץ להצטייד מראש בכובע, מים, נשנושים, נעליים סגורות ותיק רב-פעמי במטרה לאסוף את תפוחי האדמה. בנוסף, לקראת ההפנינג זמינה חוברת מתכונים מיוחדת לתפוחי אדמה שהופקה עבור המשתתפים.
הכניסה וההשתתפות באירוע הינן ללא עלות, אך מותנות בהרשמה מראש.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה


אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.