משלחת של מועדון הכדוריד מכבי ראשון לציון יצאה לטורניר בבלגרד, הכוללת כ-50 שחקניות ושחקנים. המשלחת מורכבת משלוש קבוצות: נבחרת נערות בהדרכת המאמנת קרן בן הרוש, קבוצת נערים י' התשחק תחת המאמן יואב נאמן, וקבוצת נערים ט' בהדרכת איציק כהן. את המשלחת מלווים המנהלים לירון מובשוביץ וקלאודיה ורטש, ומנהלת המשלחת היא איריס נוימן.
המשלחת צפויה לנחות בבלגרד בשעות הערב, ומחר הקבוצות צפויות לקיים אימון ומספר משחקי ידידות והכנה לקראת הטורניר הבינלאומי ה-10. הטורניר עצמו ייפתח ביום שישי, וייערך ב-7 אולמות ברחבי העיר בהשתתפות 48 מועדוני כדוריד מובילים.
נוסף על מכבי ראשון לציון, המועדונים מכבי תל אביב, א.ס. רמת השרון, קרית אונו וא.כ. נס ציונה ייצגו אף הם את ישראל במשחקים.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

