זה מתחיל גם להישמע קבוע ומצחיק, כאשר העירייה יוצאת במיזם ציבורי נחמד, כולם רוצים להיות שותפים וכולם רוצים לזכות בתהילה ולכן כל אחד מוציא "מהבוידם" איזה סימן ואזכור שהוא הוא היה הראשון או דחף את הנושא,
מה האמת?
האמת כבר לא חשובה, זה מצביע על בעייה במנהיגות של ראש העיר, במקום שיש מנהיגות אין מלחמת קרדיטים כי כולם יודעים מי הבוס ועל פיו יישק דבר, אך כשהבוס מפגין חולשה כולם למטה חוגגים...
ועל מה מלחמת הקרדיטים? על ההחלטה להחליף את משטחי החול בגני הילדים לדשא סינטטי
להלן צילום מסך שפרסם דורון אוזן

להלן צילום מסך שפרסם רז קינסטליך

להלן צילום מסך של דוברות העירייה

להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה