ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, אירח הבוקר (חמישי) באולם המליאה של העירייה תלמידות ותלמידי כיתה ג' מבית הספר "אלונים" שבעיר.
הביקור נערך לאחר שתלמידי השכבה למדו על העיר במסגרת הלימודים בבית הספר. בעקבות הלמידה, בוצעה פנייה לראש העיר לארח את התלמידים כדי שיוכלו להציג את החומר הנלמד ולשאול שאלות.
במהלך המפגש באולם המליאה, הפנו התלמידים שאלות שונות לראש העיר, כגון "איך זה להיות ראש עיר?". בסיומו של הביקור בעירייה, שרו התלמידים את המנון העיר.

להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה



אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.