בית הספר היסודי "רמז" מראשון לציון העפיל לשלב הגמר בתחרות הפיץ' העירונית ("נאום מעלית"). התחרות התקיימה בהשתתפות תלמידי כיתות ה' מבתי ספר שונים ברחבי העיר, כאשר הנושא המרכזי שנבחר השנה היה "בית הספר של העתיד".
במסגרת התחרות, כל תלמיד התבקש להציג יוזמה אישית הקשורה לנושא. את בית הספר "רמז" ייצגה התלמידה גאיה חדד מכיתה ה'2. חדד הציגה רעיון ייחודי תחת השם "ספסל בקליק", העוסק בספסלי חברות טכנולוגיים, אשר כוללים גם אלמנטים המעודדים ספורט ותנועה בעת ההפסקות.
צוות ההוראה שליווה את התלמידה בתהליך ההכנה כלל את המחנכת אורלי הנה, יחד עם המורות אלינור ודנה.




להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה



אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.