מועדון הכדוריד הפועל אלטשולר שחם ראשון לציון ציין את סיום עונת המשחקים באירוע חגיגי. האירוע נפתח בהפנינג שבו השתתפו שחקני ושחקניות בית הספר לכדוריד של האגודה, ולאחר מכן התקיים אירוע הוקרה רשמי בהשתתפות שחקני קבוצת הבוגרים.
באירוע נכחו נציגי הנהגת העיר, ובהם ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך, סגן ראש העיר אבי חיים, מנכ״ל העירייה דורון מילברג וראש אגף הספורט בחברה העירונית אסי דרעי. במהלך האירוע הובעה הערכה מטעם המועדון לעירייה על השותפות ועל התמיכה בפיתוח וקידום ענף הכדוריד בעיר.
כמו כן, חולקו תשורות ותארי הצטיינות לשחקנים בולטים, למתנדבי המועדון, ולשחקנים העומדים לקראת גיוס. מהמועדון נמסרה תודה להנהלה, לצוותים המקצועיים, להורים ולשחקנים על פועלם בעונה החולפת, לקראת האתגרים בעונה הבאה.




להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה



אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.