היום חמישי 19/1/17 בשעה 14:30 יובא למנוחות רב״ט ויאצ׳יסלב (סלבה) גרגאי, עולה חדש מאוקראינה שנהרג לפני יומיים בתאונת נגמ״ש ברמת הגולן.
לחייל אין משפחה בישראל מלבד אימו טניה, אביו הביולוגי מרותק למיטתו באוקראינה בגלל מחלה קשה ולא יוכל להשתתף בהלוויה.
אימו של החייל קוראת לעם ישראל להגיע ולחלוק לבנה כבוד אחרון.
ההלוויה תתקיים היום בשעה 14:30 בחלקה הצבאית בבית הקברות בראשון לציון.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה