
לפני מספר דקות יום שני 23/1/17 שעה 11:15 הגיעו עשרות עובדי חברת הדלק TEN להפגין מול תחנת הדלק TEN ברחוב הרצל מדובר בהפגנה שלישית בחודש האחרון של עובדי TEN ברחוב הרצל ובמערב העיר. אולם הפעם הנהלת החברה נערכה בצורה שונה להפגנה, למקום הגיעו עובדי החברה אשר לא שובתים ולטענת המפגינים מדובר במנהלים בחברה. נציגי החברה הציבו משאית אשר תחצוץ בין המפגינים לתחנת הדלק ותסתיר מבעלי הרכבים המתדלקים את המפגינים, בנוסף הציבו נציגי החברה רמקולים ומשמיעים מוזיקה כדי להתגבר על צעקות המפגינים
הסכסוך בין העובדים להנהלה, הוא בדרישה לחתום עימם על הסכם קיבוצי. כאשר ברקע מכירת חברת הדלק שהייתה בבעלותו של אליעזר פישמן ולאחר שנקלע לפשיטת רגל ועומדת להימכר לחברת אייפקס. עומר כהן יו"ר ועד העובדים מבקש בשם עובדי החברה מההנהלה להיכנס למשא ומתן בהקדם על מנת לדאוג לכך שהבעלים החדשים שיקבלו את הבעלות על החברה יהיו מחוייבים לזכויות עובדיהם.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה