המקרה אירע בקיץ אשתקד, כשלמסעדה, הנחשבת לאחת המוכרות והוותיקיות ביותר באזור התעשיה הישן בעיר, נכנסו סמוך לשעה חמש בבוקר, מספר צעירים. המהומה התלקחה, כך עולה מכתב האישום, לאחר שאחד הצעירים ניגש למטבח והתלונן על איכות השירות שהוא וחבריו קיבלו מהמלצר.
ההערה, כך נראה, לא התקבלה ברוח טובה על ידי אותו מלצר, אשר בתגובה דחף את הצעיר, ובהמשך גם חנק אותו, כשהוא משאיר לו סימן אדום בצווארו.
כתב האישום מייחס גם לשניים מהצעירים מעורבות בתגרה, כשאחד מהם השליך בקבוק פלסטיק לעברו של המלצר, והשני הכה אותו במכות אגרוף.
אל המקום הוזעקה ניידת משטרה, כשהמעורבים פונו לבית חולים אסף הרופא על מנת לקבל טיפול רפואי.
השלושה כאמור נאשמים בעבירות של תגרה במקום ציבורי ותקיפה.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.