בישיבת המועצה האחרונה שהתקיימה אתמול, עבר כצפוי החוק, מה שפתח את המאבק בין השניים, החברים כאמור שניהם בסיעת ש"ס במועצת העיר. המתיחות בין השניים, כהן ועקיבא, אינה חדשה, אולם כעת נראה כי היא עולה שלב.
"אין ספק כי שינוי החוק שעבר אתמול במועצה, הוא עוד צעד לשבירת הכלים בראשון, אשר הולך לשבירת הסטטוס קוו בעיר", אומר עקיבא, וממשיך: "צעדים קטנים אלו הוכיחו למעשה שטענותיי נשענו על מציאות כואבת ולא כפי הנטען על ידי חברי המועצה הדתיים המכהנים במועצה זו, שבירת כלים הנעשית טיפין טיפין בשיטת הסלמי. טענותיי מופנות דווקא לחבר המועצה אריה כהן, אשר לטעמי הוא אשר נתן את ההכשר, והתעלם מהגזירות אשר התחדשו בעקביות חדשות לבקרים".
עקיבא מוסיף עוד כי כהן היה זה שתמך בצעדים אנטי דתיים נוספים בעבר, ביניהם פתיחת היכל התרבות בשבת, הצבעה בעד מצעד הגאווה. "למעשה יצרת קואליציה יחד עם ראש העיר נגד חוקי התורה, ואיבדת את הדרך האמיתית, שכחת למי אתה שייך, ועל סמך מה נבחרת. אני מפציר בך: חזור למוטב והצטרף למאבק שאני מוביל מזה שלוש שנים", אומר עקיבא.
כהן, אגב, לא נשאר חייב ובתגובה, לקונית יותר ציין: "הטעות הגדולה שלי בפוליטיקה היא ששמתי את הבדיחה הגרועה הזו שקוראים לה מאיר עקיבא ברשימת ש"ס למועצת העיר. חוכא ואיטלולא".
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה