
היוזמה, החלה לאחר שבבניין, הניצב ברחוב הגפן בעיר, בו מתגוררות 30 משפחות, אירעה פריצה לאחת הדירות. בעקבות המעשה, ועד הבניין החליט להקים קבוצת וואטס אפ של הדיירים, ולהציב מצלמה בכל קומה, בנוסף למצלמה בחדר האשפה.
תחושת הביטחון הגוברת, הובילה את הדיירים לעשות מעשה, ולאחר זמן מה הצליחו אלו להטמיע את ההרגל במיון האשפה לפחים הכתומים, השחורים והכחולים.
בינתיים, פורסמה על ידי תאגיד מיחזור האשפה תחרות ארצית, במסגרתה הצליחו דיירי הבניין ברחוב הגפן למחזר את כמות האריזות הרבה ביותר בפחים הכתומים, ואף לזכות במקום הראשון ובפרס של 8000 שקלים.
בכספי הפרס, שיפצו הדיירים את חדר המדרגות וגינת הבניין.
שאפו!
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.