להלן מכתב הילדה אשר רץ ברשתות

את הפניה, הפשטנית יש לומר, החליטה ילדה בת 12 לכתוב, בפוסט, המפורסם בשעות האחרונות ברשתות החברתיות. לדבריה, הפארק בשכונת ראשונים, המיועד היה לשוטטות של כלבים, כבר לא קיים, ולכן אין לבעלי הכלבים מקום לטייל איתם.
"בפארק הזה, מכיוון שהיה הרבה מרחב לכלבים, לשחרר אותם, להוציא אנרגיות, ועכשיו כשאין פארק, הכלבים לא יכולים להוציא את האנרגיות, ועם הזמן, הדבר יכול להפריע לאנשים שגרים בשכונה, כי הכלבים ינבחו בבית, דבר שעלול להוות מטרד", כותבת הילדה לראש העירייה.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה



אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.