ארגון המורים העל יסודיים מפרסם מידי יום אילו תיכוניים יושבתו למחרת ליום אחד.
להלן הודעת הארגון לגבי יום שישי הקרוב 24/11
חברות וחברים יקרים,
ארגון המורים מודיע כי מחר (יום שישי, 24.11.17) יושבתו הלימודים בחינוך העל יסודי בבתי הספר ובישיבות התיכוניות שבבעלות ו/או הפעלה ו/או חסות של רשת בני עקיבא, בכיתות י'-י"ב.
הארגון שומר לעצמו את הזכות לנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותו ובכל היקף שיידרש, במסגרת המאבק לשיפור תנאי העסקתם של המורים בישראל.
בהתאם להתפתחות המו״מ, נחליט על הצעדים הבאים.
נמשיך לעדכנכם כאן בדף הפייסבוק של ארגון המורים, באמצעות מערכת הדוא"ל ובאתר הארגון.
שלכם,
יו"ר ארגון המורים
רן ארז
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לוואטסאפ חדשות רחובות להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה


אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.