ועדת השיפוט בראשות פרופ' גדי אריאב מאוניברסיטת תל אביב, נימקה את ההחלטה: "כרמלי מהווה רכיב מוביל במימוש החזון של 'עיריית היי-טק', הוא מפיח רוח חדשה במקום מסורתי ומתאים את יכולות השימוש בטכנולוגיית המידע לצרכי העירייה". ועדת השיפוט אף מנתה פרויקטים מרכזיים אותם הוביל כרמלי, בין היתר מנו את הפורטל הארגוני העירוני iRishon, שדרוג מכשירי הסלולר ושילוב העובדים בטלפון חכם, תוך שינוי תרבות העבודה בארגון. הובלת פיתוח יישום עירוני לסמארטפון Keep It City, המנגיש את השירותים העירוניים לתושב. וכן הנחת יסודות לתשתיות חומרה, טכנולוגיית מידע ופיתוח מערכת מוקד שירות HelpDesk ממוחשבת לטיפול בתקלות התקשוב לעובדי העירייה.

פרופ' אריאב הוסיף ואמר כי "תפקיד מנהל מערכות המידע הוא דינמי ומשתנה לנגד עינינו. זהו תפקיד הדורש מחשבה רבה. ההערכה של השופטים נבנתה בשלושה מימדים: תרומה עסקית, מרחב תעסוקתי ומרחב טכנולוגי, ולצידם - החיבור בין השלושה."
כרמלי אמר עם קבלת התעודה: "זכייה זו אינה אישית אלא הכרה, שעיריית ראשון לציון צועדת בצעדי ענק לקדמה ומובילות טכנולוגית, הודות לרוח גבית מצד ראש העירייה והמנכ"ל, שיתוף פעולה של אגפי העירייה ולעבודה המקצועית והמסורה של עובדי התקשוב העירוני".
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.