בתחרות עד כיתה ו' הוכתרה כאלופה נבחרת בית ספר "אשלים", למקום השני הגיעה נבחרת בית הספר "יסוד המעלה" ובמקום השלישי זכתה נבחרת בית הספר "רעות".
מנכ"ל מועדון השחמט, בוריס אלתרמן, אמר כי מבחינת היקף המשתתפים מדובר בשיא ישראלי. האירוע נערך על ידי מועדון השחמט בעיר בשיתוף מינהל החינוך והחברה העירונית והתקיים באולם ספורט "העמית". בתוכנית השחמט העירונית הנתמכת על ידי העירייה ונחשבת לתוכנית העירונית הגדולה בארץ, משתתפים כ- 4000 תלמידים אשר לומדים שחמט כשיעור חובה בבתי הספר והגנים.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.