להלן תגובת העירייה
מדובר בהחלטת ממשלה במסגרת חוק ההסדרים להעלות את הארנונה בכרבע אחוז (כ-15 ₪ לבית אב למשך שנה).
כמעט כל ראשי הרשויות הנוגעות בדבר תמכו בעניין, מכיוון שהאלטרנטיבה הייתה פגיעה חמורה יותר בתושביהם, בעיקר בתחום החינוך. ובכל זאת, מבין כל הרשויות,ראשון לציון, היא העיר היחידה בישראל שמזה ארבע שנים מפחיתה באופן קבוע את הארנונה למגורים.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה