קהילה שלמה התגייסה בביה"ס 'תמיר' בראשון לציון ותרמה 100 מגשי פיצות לצוותי המלר"ד ומחלקות הקורונה של המרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא). מגשי הפיצות הן עבודת יד שהכין הנער רז אילוני בן ה-13 מראשון לציון. הפיצות הוכנו לאחר תרומת המצרכים ביוזמת בית הספר תמיר על ידי יו"ר הנהגת ההורים, רביד מזור ומנהלת בית הספר שיר קידר.

מבית החולים נמסר: אנו מודים לרז ולביה"ס על התרומה ששימחה את הצוותים עם פיצות משגעות וטעימות.
"שמחתי לתרום ולהכין את הפיצות לצוותים במרכז הרפואי" אמר רז אילוני שהכין את הפיצות בטאבון שבחצר ביתו והוסיף "שתמיד נהיה בצד הנותן ותודה לכל הקהילה בשכונה שהתגייסה ותרמה את הכספים למצרכים של הפיצות".

להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה