חבר הכנסת נפתלי בנט המציג אלטרנטיבה לממשלה בנושא המלחמה בקורונה, התארח היום ראשון 6/12 בשעות הצהריים בראשון לציון וסייר עם ראש העיר רז קינסטליך במדרחוב רוטשילד ושמע תגובת בעלי עסקים למצב הקשה שלהם בגלל הקורונה. בשיחה אמר בנט לראש העיר כי הוא תומך במתן סמכויות נרחובות לראשי הערים בטיפול בקורונה.
במהלך הסיור התעכב ח"כ נפתלי בנט בבית קפה גזוז במדרחוב ולאחר שיחה לבבית ברכה אותו בעלת המקום וזרקה לעברו "תבטיח לי שלא תלך עם ביבי... והוא ענה לה בשאלת תמיהה "למה???" ולתשובתו הקצרה ובטון של התשובה ישנה משמעות פוליטית מאוד מעניינת שהוא לא פוסל את ביבי
סרטון הביקור ותשובת ח"כ נפתלי בנט לבקשה
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה