תושבי נווה חוף בראשון לציון מגבירים הילוך במאבק בתוכניות הבנייה בחופי הים בעיר. במהלך השנה האחרונה החלו להתאגד התושבים על מנת להעלות את הנושא על סדר היום ולהיאבק על רצועת החוף למען התושבים. הם הצטרפו לוועדות התכנון ובזכות התנגדותם הם מנעו את בקשות היזמים להרחבת שטחי העבודות, יצאו להפגנות וכיום הם פתחו בפרוייקט גיוס המונים למימון המאבק בליווי של עו"ד שתלווה אותם לכל אורך המאבק. יש לציין כי אל המאבק הצטרף הארגון הסביבתי מגמה ירוקה, שתומך במלחמתם של תושבי ראשון לציון. הטענות העיקריות של ראשי המאבק הן כי תוכניות הפיתוח של החוף שכוללות בנייה של מסחר , מלונות ועוד עתידות להביא להרס החוף ולנזק אקולוגי לדורות שלא ניתן לתיקון.

הבהרות של התושבים בנוגע לתרומה:
הסכום אמור לממן הוצאות משפטיות ויח״צ / פירסום המאבק .
הכסף יופקד לחשבון נאמנות ורק עו״ד מייצג יוכל למשוך לצורך הנושאים שגוייס הכסף .
על כל תשלום תהיה חשבונית מס / קבלה שתועבר בקבוצת המעקב .
לתרומה למאבק:
https://beactive.co.il/project/61257?lang=he
להצטרפות לקבוצת הוואטסאפ של המאבק
https://chat.whatsapp.com/Jwaud0ZAlvr2BHuozlx3MI
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

