מועדון השחמט של ראשון לציון חוזר לפעילות ופותח בימים אלו חוג חדש למבוגרים. בתקופת הקורונה עלתה לאוויר הסדרה "גמביט המלכה" שהפכה להצלחה גדולה והביאה להתעניינות מחודשת של הצופים במשחק השחמט. בעקבות כך הוחלט במועדון לפתוח חוג למבוגרים בכל הרמות ( ממתחילים ועד למתקדמים) שיוכלו ללמוד את כל רזי המשחק.
החוג יתקיים מדי יום ראשון החל מ4.4 בין השעות 19:00-20:30 במועדון השחמט הנמצא בשד' בן גוריון 42.
עלות: 220 ש"ח לחודש
לפרטים נוספים ניתן לשלוח הודעת וואטסאפ לירון ליניק 050-7949335
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה


אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.