הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים

נפתחה קבוצת וואטסאפ למחפשי דירות בראשון לציון! 

בכתבה, לינק הצטרפות לקבוצה מחפשי דירות בראשל"צ
למכירה דירת 3.5 חדרים 1,950,000 ש"ח. בשכונת השומר, ליד שכונת ראשונים ראשון לציון - 90 מ"ר, שופצה ומתוחזקת, לפרטים : 03-376-8580
מחר (שישי 19.4) השף אבי לוי מגיע לסניף יוחננוף רמת אליהו להפנינג טעימות ומכירה של סירי השבת שלו הנמכרים ברשת: סופריטו, חריימה ועוד

עוד מדליה לספורטאי ראשון לציון! פיטר פלצ'יק זכה במדליית ארד בגראנד סלאם המתקיים במונגוליה

זוהי מדליה חמישית של נבחרת ישראל בתחרות אחרי סוף שבוע מוצלח.

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 1
איגוד הג'ודו


מדליה חמישית לנבחרת ישראל!

ספורטאי ראשון לציון ממשיכים להביא כבוד למדינה ולעיר והפעם בתחום הג'ודו. היום (ראשון) פיטר פלצ'יק זכה במדליית הארד בקטגוריית המשקל עד 100 ק"ג בתחרות הגראנד סלאם אולנבאטר, המתקיימת במונגוליה. אחרי סוף שבוע מוצלח של הנבחרת פלצי'ק זיכה את הנבחרת במדליה החמישית במספר.

בדרך למדליה ניצח פלצ'יק יריבים מקזחסטן ומיפן, אך בחצי הגמר נעצר על ידי בחצי הגמר נוצח בידי מטווי קניקוביצקי אלוף אירופה עד גיל 22 לשנת 2021 (שהמשיך עד לגמר וזכה בזהב). בקרב על הארד ניצח פלצ'יק את היריב מקוריאה ועלה על הפודיום.




התפרסמו 1 תגובות לכתבה.
  • כל הכבוד לספורטאי שלנו👍
    הגב 26.06.22 20:20
  • אורח

למכירה דירת 3.5 חדרים 1,950,000 ש"ח. בשכונת השומר, ליד שכונת ראשונים ראשון לציון - 90 מ"ר, שופצה ומתוחזקת, לפרטים : 03-376-8580

מערכת האתר | | תגובות: 0


למכירה דירת 3.5 חדרים בשכונת השומר על גבול ראשונים בראשון לציון, בשטח של כ-90 מ"ר. הדירה מרווחת ובנויה באיכות גבוהה של בנייה ישנה, וממוקמת בקומה שלישית מתוך ארבע קומות על עמודים, ללא מעלית. בבניין יש מקלט בקומת הקרקע, והוא נקי ומתוחזק היטב, כולל שיפוץ חיצוני שנעשה לאחרונה. הדירה עברה שיפוץ, מתוחזקת ושמורה ברמה גבוהה מאוד. חניה מוצמדת זמינה, אך לא רשומה בטאבו.

מחיר המכירה המבוקש הוא 1,950,000 ש"ח.

לפרטים נוספים ניתן להתקשר למספר: 03-376-8580










התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

דירות למכירה

לפרסום נכס - 055-970-7114

נפתחה קבוצת וואטסאפ למחפשי דירות בראשון לציון! חברי הקבוצה מקבלים עדכונים ישירות לוואטסאפ על דירות יד שנייה וחדשות למכירה בראשון לציון. בעלי דירות המעוניינים לפרסם דירתם בקבוצה, פרטים בפון 052-8030056 ... בכתבה, לינק הצטרפות לקבוצה מחפשי דירות בראשל"צ

לוח הדירות הגדול של ראשון לציון בעמוד 3/5

אבי בר |




אתר be106 העוסק בחדשות בתחומים שונים ומתמחה בתחום הנדל"ן, פתח לתושבים המחפשים לרכוש דירות בראשון לציון, קבוצת וואטסאפ "דירות למכירה בראשון לציון"

מאז פתיחת 2 הקבוצות נרשמו לשירות כ - 1350 מחפשי דירות והרשימה גדלה מיום ליום.

הפרסום וניהול הקבוצה על ידי be106 נדל"ן

קיימת אפשרות לשת"פ עם מתווכים בתנאים מסויימים

בעלי דירות יד שנייה וקבלנים המעוניינים להציע דירה למכירה בראשון לציון בקבוצה מוזמנים לקבל פרטים

052-8030056


מחפשי דירות בראשון לציון המעוניינים להצטרף לקבוצה ולקבל מידי יום לוואטסאפ דירות למכירה בראשון לציון

להלן לינק הצטרפות לקבוצת מחפשי דירות בראשון לציון

https://www.be106.net/whatsapp/realestate/231





מחר (שישי 19.4) השף אבי לוי מגיע לסניף יוחננוף רמת אליהו להפנינג טעימות ומכירה של סירי השבת שלו הנמכרים ברשת: סופריטו, חריימה ועוד

מדובר על שיתוף פעולה עם השף אבי לוי ורשת יוחננוף במסגרתו מחלקות האוכל המוכן ישודרגו על ידי השף אבי לוי ויימכרו לציבור. כבר כיום נמכרים מגוון מטעמים בסירי השבת בהם סופריטו, חמין, דג מרוקאי ועוד.

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0
צילום מסך


השף אבי לוי מגיע לסניף יוחננוף בראשון לציון

לאחרונה החל שיתוף פעולה בין רשת הסופרים יוחננוף לשף אבי לוי- פיילוט חדש ברשת הסופרים יוחננוף לשדרוג מחלקות האוכל המוכן של הרשת. מדובר על שיתוף פעולה ראשון עם השף אבי לוי שהתחיל בסניף בקריית עקרון שם כבר יכולים הלקוחות ליהנות מהמנות החדשות.

על פי גורמים ברשת הם בקשו לשדרג את מחלקת האוכל המוכן, ולכן בחרו בשף אבי לוי, מאחר והוא מייצג עבורם אוכל ביתי חם ומנחם. הפיילוט יצא לדרך כאשר השף הגיע לשטח על מנת לטעום את המנות ולאחר מכן החלה העבודה לשיפור והוספת מנות בהובלתו. המיזם כאמור החל לאחרונה כאשר המטרה שהשף יעבור בכל המחלקות: הבשר, הדגים והתוספות כדי לבחון כיצד ניתן לשפר את המנות.

בימים אלו לקוחות סניף קריית עקרון כבר יכולים ליהנות מהמנות החדשות בסניף שזוכות להצלחה ולתגובות חיוביות. כאמור לאור ההצלחה החלה גם מכירת סירים לשבת במגוון סניפי הרשת ירושלים, קריית עקרון, תל אביב, חדרה ופתח תקווה. בסניפים תוכלו למצוא סיר חמין, סיר סופריטו, סיר דג מרוקאי, וסיר חריימה, ותקבלו הסברים כיצד לטפל בכל סיר, למשל הכנסה של כמה שעות לתנור.

מחר (שישי 19.4) עתיד השף אבי לוי להגיע לסניף יוחננוף ברמת אליהו שם תוכלו לרכוש את הסירים ולקבל ממנו טיפים והסברים.

כתובת הסניף משורר השואה 15.


סרטון יוחננןף - אבי לוי מסביר על שיתוף הפעולה




עמוד הפייסבוק של אבי לוי





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

מכבי ראשון לציון הפסידה אך שמרה על מקומה בסדרת משחקי הפלייאוף בהם תפגוש את הפועל גלבוע גליל

סדרות רבע גמר הפלייאוף ייפתחו ביום רביעי הבא (24.4) ויתקיימו בשיטת הטוב מ-5 משחקים, כמו גם בחצי הגמר.

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0


אמש התקיים מחזור הסיום של העונה הסדירה בליגה הלאומית בכדורסל אשר קבעה את סרת משחקי הפלייאוף. מכבי ראשון לציון הפסידה אך הצליחה לשמור על מקומה בין 8 קבוצת הפלייאוף. אמש פגשה הקבוצה את הפועל גלבוע גליל לה הפסידה בתוצאה 85:97 ובכך אבדה את המקום הרביעי. עם סיום המשחקים נקבעו משחקי סדרת הפלייאוף בהם תפגוש הקבוצה שוב את גלבוע גליל.


כך ייראו משחקי סדרות הפלייאוף:

מכבי רחובות (1) – אליצור איתו אשקלון (8)

אליצור 'בריגה' נתניה (2) – אליצור שומרון (7)

עירוני נהריה (3) – מכבי עירוני רעננה (6)

הפועל גלבוע גליל (4) – מכבי ראשון לציון (5)


סדרות רבע גמר הפלייאוף ייפתחו ביום רביעי הבא (24.4) ויתקיימו בשיטת הטוב מ-5 משחקים, כמו גם בחצי הגמר.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

עיריית ראשון לציון החלה במבצע הניקיונות לפסח עם שטיפת הרחובות, הפארקים, הגינות הציבוריות, איסוף גזם ופסולת, צביעת מעברי החצייה והכבישים

פינוי הגזם בחול המועד יהיה בימי ההוצאה הקבועים, כאשר בימי החג (21-23.4; 28-29.4) חל איסור על הוצאת גזם וגרוטאות.

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0


מבצע ניקיון העיר בעיצומו: עיריית ראשון לציון מתכוננת לחג הפסח

עיריית ראשון לציון נערכת לקראת חג הפסח: בימים האחרונים החל מינהל איכות הסביבה במבצע ניקיון מיוחד הכולל מירוק וגינון העיר לרגל החג, במסגרתו נשטפו הרחובות, המרכזים המסחריים, הפארקים והגינות הציבוריות; נוקו המגרשים הציבוריים; נשתלו שתילים חדשים; הודברה העשבייה בשטחים הציבוריים; נאספו מאות טונות של גזם וגרוטאות מרחבי העיר; פונו אלפי טונות של פסולת למטמנות ועוד.

כמו כן, מינהל שפ״ע צבע את הכבישים, מעברי החצייה ואבני השפה ברחבי העיר.

בנוסף נערך מינהל איכות הסביבה בעירייה גם לחול המועד עצמו: במהלך ימי החג, יתוגברו עבודות הניקיון ופינוי האשפה בשעות הלילה. לפני ערב חג פסח, ביום ראשון (21.4), במוצאי חג פסח ראשון (שלישי, 23.4), לפני ערב פסח שני (מוצ"ש, 27.4), ובמוצאי חג פסח שני (שני, 29.4). פינוי הגזם בחול המועד יהיה בימי ההוצאה הקבועים, כאשר בימי החג (21-23.4; 28-29.4) חל איסור על הוצאת גזם וגרוטאות.


נזכיר, כי במסגרת מהפכת הניקיון שהחלה בעיר לפני למעלה משנתיים, נרכשו עוד 16 מכונות טיאוט ושטיפה, כך שבסך הכול ישנן 27 מכונות ברחבי העיר. בנוסף, מפעילה עיריית ראשון לציון שירות של סיירות ניקיון ניידות שמספקות מענה לכל מפגע ניקיון ברחובות ובגינות הציבוריות החל מהשעה 8:00 בבוקר ועד ל-20:00 בערב, במשך כל ימות השבוע.


כל אלה מצטרפים להחלפה ולשדרוג של כלל טמוני האשפה בעיר, שירות הצואפנוע שאוסף את צואת הכלבים, החלפת קבלני ניקיון וגינון ותוספת בסך כ-13 מיליון לתקציב הניקיון לשנה הקרובה.


ראש העירייה, רז קינסטליך:

"עיריית ראשון לציון ממשיכה להוביל את מהפכת הניקיון ברחבי העיר, ונערכת לחג הפסח שמסמל פריחה והתחדשות. אני קורא לתושבות ותושבי העיר לסייע לנו לשמור על ניקיון העיר היפה שלנו ומאחל לכולם חג שמח, מלא בביטחון וחירות".


סגן וממלא מקום ראש העירייה, מחזיק תיק איכות הסביבה – אבי חיים:

"עיריית ראשון לציון והעומד בראשה – רז קינסטליך, חרטה על דגלה את המחויבות לאיכות וניקיון העיר. כלל המינהל עושה כל הדרוש סביב השעון בכדי להבטיח שהסביבה תהיה נעימה יותר. יחד נעשה ונצליח כדי להפוך את ראשון לציון לטובה ולנקייה יותר".





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

האלוף האולימפי מראשון לציון ארטיום דולגופיאט יצא עם נבחרת ישראל לאליפות אירופה בהתעמלות מכשירים שתתקיים באיטליה

שלב המוקדמות יחל ביום רביעי 24.4.24 ושלבי הגמר יתקיימו בין התאריכים 26-28.4.24

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 1
באדיבות איגוד ההתעמלות בישראל, צילום: עודד קרני


היום (17.4) קיים איגוד ההתעמלות בישראל אימון פתוח במכון וינגייט לקראת יציאת משלחת נבחרת ישראל לאליפות אירופה בהתעמלות מכשירים שתקיים ברימיני איטליה החל מה 24 לאפריל.

במהלך האימון התקיימה תצוגת תרגילים של מתעמלי המשלחת וכן הצהרות מטעם המאמן הלאומי של נבחרת הבנים- סרגיי וייסבורג, המתעמל ארטיום דולגופיאט והמתעמלת ליהיא רז.

ארטיום דולגופיאט עתיד להתחרות בתחרויות המכשירים לבוגרים. שלב המוקדמות יחל ביום רביעי 24.4.24 ושלבי הגמר יתקיימו בין התאריכים 26-28.4.24

מאיגוד ההתעמלות נמסר: אנחנו שולחים נבחרת איכותית מאוד לאליפות אירופה בהתעמלות מכשירים ומאמינים ביכולות של המתעמלים, המתעמלות וצוותי האימון להשיג את היעדים המקצועיים.




התפרסמו 1 תגובות לכתבה.
  • בהצלחה, גבר!
    הגב 18.04.24 17:07
  • אורח

ציפי שביט, כוכבת הילדים מיקי, שלום אסייג, טוביה צפיר ועוד יגיעו להיכל התרבות ראשון לציון במסגרת מופעי חודש מאי בהיכל

תוכנית האירועים המלאה בכתבה

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0
צילום רונן אקרמן ופנריס


היכל התרבות ראשון לציון מזמין את התושבים להגיע לשלל מופעי חודש מאי בהיכל. במהלך החודש יוצגו בהיכל מיטב הצגות התיאטרון, מופעי מוזיקה, סטנדאפ ועוד עם שלום אסייג, ציפי שביט, טוביה צפיר, כוכבת הילדים מיקי, אסי כהן עם סטנדאפ של שאולי ועוד


יום רביעי 1.5 שעה 20:30 המחזמר מרי לו

עלילת המחזמר מתרחשת בישראל של שנות השבעים, ומתפרשת על פני עשור שלם. במרכזה - סיפור אהבה בין שלשה צעירים בעיר חוף ישראלית בתחילת שנות השבעים. גבריאל הצעיר נקלע בין אהבתו למרי לו התוססת, החולמת להיות כוכבת, לבין אהבתה המסורה של אלה חברתו.

המחזמר בנוי סביב עשרים וחמישה מלהיטיו הגדולים של צביקה פיק. גיבוריו מבוססים על דמויות המופיעות בפזמוניו המוכרים: "מרי לו", "אלה סינדרלה", "גבריאל", "אני אוהב אותך, לאה", "אהבה בסוף הקיץ" ועוד רבים וטובים. זהו סיפור אהבה מרגש ומשעשע, המציג הווי ישראלי מוכר ושירים קצביים וסוחפים המשולבים בהקשרים חדשים ומפתיעים.

עלות: 189 ש"ח




יום שבת 4.5 שעה 11:00 הצגת הילדים משימה מהמאסטר עם כוכב הילדים קוגומלו

קוגומלו, מאסטר הקפוארה של ישראל, מקבל משימה ממאסטר הקפוארה העולמי, להרים מופע שכמוהו עדיין לא נראה.

קוגומלו מנסה בכל יכולתו לעמוד במשימה שקיבל, אך נתקל בהפתעות בדרך. האם יצליח קוגומלו למרות הקשיים? האם מישהו נחלץ לעזרתו? בואו לגלות מה קרה ואולי גם אתם תזכו לפגוש את המאסטר. הצגה ערכית, חינוכית, ולצד זאת הומוריסטית ומצחיקה עד דמעות.

עלות: 89 ש"ח




יום ראשון 5.5 שעה 21:00 העדות - הקרנה מיוחדת לערב יום השואה

מאת עמיחי גרינברג בהשראת אירוע אמיתי

ישראל-אוסטריה 2017, 90 דקות

שפה: עברית, אנגלית, גרמנית I תרגום: אנגלית

יואל (בגילומו של אורי פפר) הוא חוקר שמקדיש את חייו למאבק במכחישי שואה. יואל מנהל מאבק משפטי מתוקשר בנוגע לטבח של מאות יהודים שהתרחש בשדותיו של כפר נידח בשלהי מלחמת העולם השנייה. במהלך חקירת הפרשה הוא נחשף לעדות חסויה שמרסקת את זהותו ואת אורח חייו.

כהיסטוריון, שמחויבותו לאמת היא מוחלטת, יואל נחוש להמשיך בחקירה, למרות שהיא מוליכה אותו בדרך שאין ממנה חזרה.

הכניסה חופשית - בשריון מקומות בטלפון 3701* או באתר




יום רביעי 8.5 שעה 20:30 גיל שוחט מארח את ציפי שביט

מאסטרו גיל שוחט מארח לראשונה את ציפי שביט - הגברת הראשונה של הבידור בישראל.

משירי הילדים הידועים, ג׳מבו, ברבאבא, דרך המערכונים הקלאסים בלבוש מוזיקלי חדש - מתגלה ציפי שביט ׳מתוזמרת׳ מתמיד.

לשביט מצטרפת הסופרן הקולורטורה קסניה גלונטי, בביצועים מסמרי שיער. עוד בתכנית הקלאסית: הספר מסוויליה, סיפורי הופמן, כרמן, הקונצ׳רטו לפסנתר בלה מג׳ור מאת מוצארט - עם אינספור הפתעות מוזיקליות.

משתתפים: ציפי שביט | קסניה גלונטי - סופרן קולורטורה | אילן שס - קלידים | חיה יושע - קונטרבס | נתי כהן - תופים | אנסמבל פוליפוניה | גיל שוחט - ניצוח, פסנתר, עריכה, הנחיה וניהול מוזיקלי

עלות: 140 ש"ח




יום שישי 10.5 שעה 21:00 הצגת התיאטרון שיעור באהבה

קומדיה מצחיקה עד דמעות. משתתפים נירו לוי, ענת עצמון, שושי בנדבה

סיפורו של פנחס, שיפוצניק שאינו בוחל בשום עבודה שמביאה לו פרנסה, שנקלע יום אחד שלא בטובתו לקליניקה און- מרפאה לשיקום התפקוד המיני, לצורך שיפוץ שגרתי. אך למרבה ההפתעה הוא מתבקש למלא בדחיפות את מקומו של המטפל הראשי בקליניקה ולהעניק למטופלים את הייעוץ המבוקש.

עלות: 129 ש"ח




יום שבת 11.5 שעה 11:00 האריה שאהב תות - מיקי

מיקי – האריה שאהב תות

עיבוד חדש ומודרני לרב המכר של האריה שאהב תות, שכתבה תרצה אתר.

בהשתתפות: כוכבת הילדים של ישראל מיקי ועוד שחקנים ורקדנים בהצגה מדהימה צבעונית ומרתקת.

עלות: 83 ש"ח




יום שבת 11.5 שעה 21:00 שאולי- אסי כהן

מופע הסטנדאפ עם דמותו של שאולי האהובה מארץ נהדרת

עלות: 149 ש"ח



יום שני 13.5 שעה 21:30 מופע יום העצמאות של שלום אסייג

מופע הסטנדאפ הקורע של הקומיקאי שלום אסייג מאגד בתוכו עולם עשיר ומסקרן של חוויות, אנקדוטות, אירועים וסיפורים מחייו בעבר ובהווה המובאים על ידו בדרך מרתקת, משעשעת, קולחת, מעוררת הזדהות ומצחיקה עד דמעות.

עלות: 125 ש"ח




ימים רביעי וחמישי 15-16.5 בשעה 20:30 ההצגה זוג משמים

ההצגה תוצג שוב בשבת 18.5 בשעה 21:00

קומדיה עכשווית מאת גדי צדקה וארז שלם. על פי דניאל גולדפרב

רווק חרדי משתלט על ביתם של זוג חילונים תל אביבי. זו יכולה להיות דרמה או להפוך לקומדיה עכשווית, מצחיקה עד דמעות המעוררת שאלות רלוונטיות לזמן ולמקום בו אנו נימצאים.

בהשתתפות ארז שלם, דניאל היב, אסף פרי, סיגלית פוקס/דבי יבלונקה.

עלות: החל מ80 ש"ח




יום ראשון 19.5 שעה 17:30 הצגת הילדים פטר והזאב

מופע תיאטרון מחול מרהיב ומפתיע בשיתוף להקת המחול "פרסקו". תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער. בספריה קסומה קם לתחייה הסיפור הקלאסי על פטר והזאב, אלא שהפעם הזאב מתקשה להיות רשע כפי שנדרש ממנו, והוא עושה הכל כדי לשנות את הסיפור ולהפוך לגיבור טוב.

הקלאסיקה האהובה בגירסה מקורית, מצחיקה ומרגשת עם שחקנים ורקדנים.על דעות קדומות, על האומץ להיות אני, על חברות וגם על אהבת הספר והקריאה, בשילוב היצירה המוזיקלית הנפלאה מאת סרגיי פרוקופייב ויצירות נוספות.

משתתפים: תומר יפרח, נופר לוינגר, ניתאי יורן, נועה קאירי, נטע לי חכם צפדיה, טל אליאס, ליאור זמואלסון

מתאים לילדים בני 9-4

עלות: החל מ59 ש"ח



יום שלישי 21.5 שעה 17:30 הצגת הילדים חנן הגנן

חנן הגנן, הגנן חנן באדמה טמן זרע קטן"

הספר האהוב על ילדים והורים מתעורר לחיים בהצגה חכמה מרגשת וצבעונית, סיפור משעשע על הפלא שבחיי היום יום, מסע מסקרן ומעורר השראה בעקבות מטמון מסתורי - וגנן אחד, צחקני וצבעוני רכוב על עגלה עם פעמון, פזמון ואסימון!

הפקה חדשה איכותית ועשירה, רבת משתתפים, מלאה ברגעי קסם, המותאמת במיוחד לקהל צעיר.

על פי ספרה של הסופרת והמשוררת, זוכת הפרסים, רינת הופר ("איילת מטיילת"," ענן על מקל", "שבלול בצנצנת" ועוד רבים ואהובים אחרים).

מומלץ לבני: 2-6

עלות: 79 ש"ח



ימים רביעי וחמישי 22-23.5 שעה 20:30 ההצגה הכל נשאר במשפחה

ההצגה תוצג שוב בשבת 25.5 בשעה 21:00

הכל נשאר במשפחה לראשונה על הבמה קומדיה בעיבוד חדש לסדרה הקומית "הכל נשאר במשפחה"

אחת הסדרות הפופולריות בכל הזמנים. בכיכובו של טוביה צפיר האחד והיחיד.מבוסס על להיט הטלוויזיה הגדול משנות השבעים הנפלאות

ובהסדר מיוחד עם יוצרי הסדרה המקורית "until death do us part"

עלות: החל מ80 ש"ח




יום ראשון 26.5 שעה 20:00 טנגו – Tango amor

לאור הביקוש הרב - בכיר רקדני הטנגו בעולם - מרכוס אשלה - חוזר לישראל לעשרה מופעים בלבד במסגרת סיבוב עולמי עוצמתי אלגנטי וחדש - עטוף אהבה ומלא תשוקה!

מוזמנים ליהנות ממופע מלא עוצמה ולהט, תשוקה ואלגנטיות שסוחף את העולם. להתחבר לריקוד זוגות מסחרר בתנועה מתמדת של גברים בחליפות ערב ונעלים מצוחצחות ונשים בנעלי עקב ושמלות שיאפשרו תנועות רגליים בקלילות ובאלגנטיות.

עלות: החל מ159 ש"ח



יום שני 27.5 שעה 20:30 מחזקים את הרוח הישראלית לילות ספרד

מחזמר, בכיכובם של נתי רביץ, אלינור אהרון ואוריינטל Band מחזמר שכולו געגועים, ציונות וערבות הדדית.

Noches de Espanya, קלאסיקות, נוסטלגיה ופיוטים מבית אבא. מחזמר אתני אוריינטלי חדש. רקדנים, שחקנים, שישה נגנים וארבעה זמרים על במה אחת.

שתי משפחות בדרכן אל המג'רב, נפגשות במקרה וחולקות חלום משותף - לגור יחד על הר כנען שבצפת. יחד הן יוצאות למסע רצוף הרפתקאות, סכנות, רומנטיקה, ריגושים והמון חלומות.

מחזה המבוסס על סיפורם המרגש של סבתא לואיז וסבא סאסי שעלו מתוניסיה לצפת וחיו בה עד יומם האחרון התוצאה היא חוויה בימתית עשירה וסוחפת, משובצת במיטב הקלאסיקות הישראליות, לדינו מבית אבא, שירת המג'רב ופיוטים בניחוח אנדלוסי לצד משחק משובח, נוסטלגיה עשירה ותפאורה מיוחדת.

עלות: החל מ89 ש"ח



יום שלישי 28.5 שעה 20:30 שירים שנשארים דורית ראובני , סקסטה ,משה דץ,עוזי פוקס, שרי, שימי תבורי

בחרת של האומנים הבולטים בקלאסיקה הישראלית, עם מעל 40 שנות קריירה מוזיקלית לכל אחד ואינספור להיטים שהפכו לחלק בלתי נפרד מפסקול חיינו, יחד ולחוד על במה אחת במופע חדש בהשתתפותו וניהולו המוזיקלי של דוד קריבושי ובליווי להקה!

המופע החדש, שכולו פסטיבל של קלאסיקות ישראליות על זמניות בביצועים סוחפים ומרגשים, נולד באווירת המצב והרצון לחבר ולחזק.

המופע ישלב וימזג בין חלק מובחר מהרפרטואר המוכר ביותר של כל אחד מהמשתתפים: "היום היום", "אנשי הגשם", "אתמול היית שונה", "נולדתי לשלום", "תחתונים וגופיות", "דם חם" ועוד.

עלות החל מ99 ש"ח



יום רביעי 29.5 שעה 20:30 הצגת התיאטרון בעלה של אישתי

קומדיה חדשה. משתתפים: דב נבון, גיא לואל, לירית בלבן

כשאבי מגלה שלאשתו מזה חמש שנים, מיכל, יש עוד בעל בשם איציק, הוא כועס, פגוע ושבור לב. אבל במקום להתעמת עם אשתו, הוא בוחר בגישה לא שגרתית ומחליט להיפגש עם בעלה של אשתו כדי לנסות ולמצוא פתרון לבעיה המשותפת שלהם. האם אבי ואיציק ימצאו דרך לפתור את הבעיה, או שהתחרות ביניהם תוביל לפירוק משפחה? ואם כן באיזה דרך יבחרו?

קומדיה קורעת מצחוק על גברים ונשים, על המורכבות של מערכות יחסים מודרניות ועל הדינמיקה המוזרה של אהבה בין בעל ואישה ובעלה השני.

עלות: החל מ99 ש"ח




יום חמישי 30.5 שעה 20:30 מופע מחווה לפול אנקה

מופע המחווה לפול אנקה הוא מסע מוזיקלי החוגג את הקריירה המטאורית של הזמר, הפזמונאי והשחקן הקנדי-אמריקאי, מימיו הראשונים ועד להצלחתו המאוחרת ככותב שירים לכמה מהשמות הגדולים במוזיקה.

קהל הצופים יוצא למסע נוסטלגי בין הלהיטים המוכרים ביותר של אנקה. ״מוזס סי״ הידוע מהופעתו ״אלביס״ מנציח את סגנונו המובהק של אנקה ומבצע קלאסיקות כמו "דיאנה", "נער בודד" ו"הניחי ראשך על כתפי".

עלות: החל מ99 ש"ח




יום שישי 31.5 שעה 13:30 לילה באופרה 3- שלושת הטנורים

A Night at the Opera 2 בביצוע שלישיית טנורים מאיטליה: מנואל רודריגז רמירו, אנטוניו סיניורלו והוגו טארקיני ותזמורת האופרה הקאמרית המארחים את הסופרניות מריה מל, ורוניקה קורמאיוב ואולגה סנדרסקיה.

מופע בינלאומי חגיגי של מיטב האריות וקטעי האופרה והדואטים האהובים ביותר מכל הזמנים בביצוע שלישיית הטנורים מאיטליה.

מנצח: דן רפופורט

כהמשך להצלחה הרבה של התכנית A night at the opera ומסע ההופעות בישראל בתחילת 2021 האופרה הקאמרית הישראלית בשיתוף אגואיסט הפקות ומיוזיק ביזנס גאים להציג את לילה באופרה A Night at the Opera 2 - מופע בינלאומי חגיגי של מיטב האריות וקטעי האופרה והדואטים האהובים ביותר מכל הזמנים בביצוע שלישיית טנורים מאיטליה ותזמורת האופרה הקאמרית המארחים שלוש סופרניות.

חגיגה מדהימה של מוסיקה איטלקית מקטעי האופרה האהובים ביותר עד לשירים הנפוליטנים והאיטלקיים וקטעי תזמורת ביניהם.

עלות: החל מ199 ש"ח




יום שישי 31.5 שעה 21:00 אני פה בגלל אשתי

הצגת הבידור המצליחה ביותר בכל הזמנים שבה לבמות בגרסה חדשה ומעודכנת

מאת: איזו ליבוביץ, עיבוד כתיבה ובימוי: גדי צדקה.

משתתפים: יניב פולישוק, סופי צדקה/מעיין אשכנזי, גיל וסרמן/ אסף פרי, דניאל היב/שרי גבעתי, מורן מלכה, פיני טבגר, יובל אברמוביץ׳.

זהו סיפורם של שלושה זוגות ישראליים טיפוסיים המגיעים לקליניקה של דוקטור "הפי מריג'" – מומחה לטיפול קבוצתי לא כל כך קונבנציונאלי

נשואים? יש בעיות? מרגישים שאין אוויר? רוצים להתגרש?

לפני שאתם עושים איזה צעד לא אחראי – בואו גם אתם ליהנות מהקומדיה המטורפת והמצחיקה עד דמעות, אם אני פה בגלל אשתי אז כנראה שגם אתם...

עלות: 129 ש"ח




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

בימים רביעי וחמישי 24-25.4 יתקיים באולם אבני החושן בראשון לציון הפנינג לכל המשפחה עם מתנפחים, מופע ומסכי מולטימדיה

עלות: 10 ש"ח

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0


עיריית ראשון לציון והאגף למורשת יהודית מזמינים את הציבור להפנינג לכל המשפחה שיתקיים במשך יומיים בחול המועד פסח.

הפעילות תתקיים באולם הספורט אבני החושן במערב העיר בו יחכו לילדים: מתנפחים, מסכי מולטימדיה ומופע לכל המשפחה

הפעילות תתקיים בימים רביעי וחמישי 24-25.4 החל משעה 10:00

כתובת: אבני החושן 2

עלות: 10 ש"ח

הכניסה בתשלום לילדים מעל גיל 3





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

סינגל חדש לזמר הראשוני, עדן שאבי -"רוקדת"

זהו סינגל חדש לזמר אותו כתב והלחין בעצמו.

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0
עמוד הפייסבוק של עדן שאבי


סינגל חדש לזמר עדן שאבי

בימים אלו עדן שאבי הוציא לאויר את הסינגל החדש שלו רוקדת אותו כתב והלחין. "איזו תקופה עוברת עלינו. הכל נראה מפחיד וקשה.

ובין כל הטירוף, אם יש משהו שהבנתי, זה שהחיים קצרים. שמח ונרגש לשתף אתכם בשיר החדש שלי - ״רוקדת״. ממש מקווה שתאהבו ותפרגנו ניפגש בשמחות שלכם", כתב שאבי לאחר שהשיר יצא.

הזמר עדן שאבי הוציא כבר מספר סינגלים בשנים האחרונות: מתחתנת, שיטפון ועוד שירי קאברים. הוא השתתף בתוכניות הריאליטי: אייל גולן קורא לך (עונה 3) ובשנת 2019 השתתף בתוכנית הכוכב הבא לאירוויזיון בה לקחה חלק גם הזמרת דנה לפידות. בנוסף הוא הופיע על הבמות העירוניות במסגרת מופעי לייב ראשון של החברה העירונית, בה זכו אומנים מקומיים להופיע על במות יום העצמאות בעיר.


עמוד היוטיוב של עדן שאבי



הכל התחיל מאיזה סרט,

קומדיה ישראלית, לראות אותך צוחקת.

זה משהו לא רגיל את אומרת

באושר הפרטי מצאנו את השקט.


את צבעת לי ת'נשמה כמו במכחול,

ורק איתך אני הכל יכול

שיחות בלילות טיולים בשקיעות.

כשהשמש נעלמת את רוקדת.


בנשמה שלי,

נשמה שלי אל תצאי משם כי בלעדייך מי אני

נשמה שלי, בנשמה שלי אל תצאי ממני.


נשמה שלי בנשמה שלי

אל תצאי משם כי בלעדייך מי אני

נשמה שלי בנשמה שלי

אל תצאי ממני


חייב לומר יפה שלי,

כמה אני גאה שאת כולך שלי.


את צבעת לי ת'נשמה כמו במכחול,

ורק איתך אני הכל יכול

שיחות בלילות טיולים בשקיעות.

כשהשמש נעלמת את רוקדת.


בנשמה שלי,

נשמה שלי אל תצאי משם כי בלעדייך מי אני

נשמה שלי, בנשמה שלי אל תצאי ממני.


נשמה שלי בנשמה שלי

אל תצאי משם כי בלעדייך מי אני

נשמה שלי בנשמה שלי

אל תצאי ממני


נשמה שלי,

נשמה שלי אל תצאי משם כי בלעדייך מי אני

נשמה שלי, בנשמה שלי אל תצאי ממני.






התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

פורום ראשון לציון

הפורום נועד לאפשר לתושבי ראשון לציון להביע עצמם בכל תחום באופן אנונימי או גלוי. וכן להעלות אייטמים קצרצרים של המערכת.

אורח

אורח
16.04.24 18:02
מדוע בניין העירייה והמשטרה לא פועלים כאשר וילות עושות רעש תופת עד 23:30 או אפילו חצות עם מערכת הסאונד והתזמורות? יש אנשים חולים, ילדים שרוצים לישון ואחרים שרוצים שקט ושלווה. מחוז Nevé off הפך לבלתי ראוי למגורים
אורח
15.04.24 14:35
האם עיריית ראשון מחלקת שי לחיילים??
אורח
11.04.24 01:03
יש לי שכנה שבכל שבת אחרי שאוכלת טשולנט, כל הבניין סובל מהחצרוצים שלה, יש למי לפנות?
אורח
11.04.24 18:47
המועצה הציבורית למניעת רעש וזיהום אויר בישראל (מלר"ז)
אורח
06.04.24 21:47
מה קרה השבוע ברחוב המעיין בראשון ?
אורח
02.04.24 19:59
אוהד האחד ויחיד מפקח בקרית ראשון . נענה לכל בקשה שמתיחסת למפגע זה או אחר. נוכח אישית בשכונה כדי לפקח . כל הכבוד🌷
אורח
31.03.24 21:17
אני מאוד רוצה לדעת מי יהיה נציג ממשלה ביום הזיכרון ?. מאוד חשוב לי כבת למשפחה שכולה אראלה
אורח
28.03.24 14:38
רחוב המפוחית קטסטרופה מלוכלך לא מואר הגן המשחקים ישן מלוכלך לא מואר מכוניות חונות לאורך הכביש ווהחנויות . חונים על המדרכות אין מעבר להולכי רגל .אין בכלל פיקוח בעיקר בצידי הכביש מול עסקים מסוכן .ואפשר גם אצלנו להוסיף תאורה יפה וכורסאות ישיבה . ומתקנים חדשים
אורח
24.03.24 08:02
כמו רבים אחרים, מתושבי רחוב רוטשילד, בחרתי התנועה החברתית הירוקה בראשות איתן שלום, שהבטיחה איכות חיים טובה יותר בראשון לציון. כידוע, רחוב רוטשילד הפך להיות, גם בקטע מז'בוטינסקי מערבה, לאזור של מסעדות, שמשמיעות רעש מחריש אוזניים (עם רמקולים בחוץ) גם אחרי השעות הקטנות של הלילה. כל זה מונע שינה מתושבי האזור ופוגע קשה בבריאות. במיוחד, שמדובר באוכלוסייה מבוגרת, שמאילה רגישה לנושא. יש חוקים ברורים בנושא, למניעת רעש וגם יש גוף אכיפה של עיריית ראשון לציון. הבעיה רק, שאין אינטרס ושיתוף פעולה של הגוף הזה, לפעול בנושא. הגיעה הזמן שהסייעה הזאת של שלום תלחץ בנושא האכיפה נגד רעש ותחלק דו"חות לבתי האוכל המרעישים האלה.
אורח
25.03.24 08:24
אתה ישן בעמידה התנועה החברתית הירוקה לא תעשה כלום
אורח
25.03.24 08:24
אתה ישן בעמידה התנועה החברתית הירוקה לא תעשה כלום
אורח
26.03.24 10:31
היחיד שעובד בעירייה זה איתן שלום-היחיד.
אורח
27.03.24 06:38
גם באיזור הרבע.יש מוזיקה עד השעות הקטנות של הלילה.כדי לישון צריך לאטום את הבית,או לחילופין לישון במקלט.פשוט אן התחשבות
אורח
27.03.24 16:23
חחחחח


משחק כדורגל חשוב : הפועל ראשון לציון מארחת באצטדיון הברפלד את הפועל כפר סבא בפלייאוף התחתון, כניסה חופשית לכולם - שישי הקרוב

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק מועדון הכדורגל הפועל ראשון לציון


מועדון הכדורגל הפועל ראשון לציון יארח באצטדיון "הברפלד" את הפועל כפר סבא במשחק חשוב שיתקיים בשישי הקרוב, ויהווה את המשחק הראשון בפלייאוף התחתון. הכניסה למשחק תהיה חופשית וללא עלות לכל המעוניינים. הקהל מתבקש למלא את היציע בצבע כתום ולתמוך בקבוצה. ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, ועמותת האוהדים של הפועל ראשון לציון בכדורגל מזמינים את הקהל להגיע ולתמוך.



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

כחלק מהמוכנות לחירום עובדי עיריית ראשון לציון עוברים הכשרה לתפקד כמחלצים ביחידות הסער העירונית שתיתן מענה לחילוץ נפגעים ולכודים במקרי חירום

לאחר חג הפסח יצטרפו עוד למעלה מ20 עובדים שיוכשרו לתפקיד כך שיחידות הסער העירונית ימנו למעלה מ120 מחלצים. על פי הנחיות ראש העיר בעקבות מלחמת חרבות ברזל היעד הוא להגיע ללמעלה מ300 עובדי עירייה והחברות העירוניות שיעברו הכשרה.

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 1


עיריית ראשון לציון מגבירה את המוכנות לחירום. 25 עובדי הרשות המקומית הוכשרו כמחלצים ביחידות הסער העירונית. מיד לאחר חג הפסח יוכשרו עוד למעלה מ20 עובדים נוספים כאשר בכל שש יחידות הסער העירוניות ימנו למעלה מ120 מחלצים. על פי הנחיית ראש העיר רז קינסטליך היעד שקבע לאחר פרוץ מלחמת ״חרבות ברזל״ הינו למעלה 300 עובדי העירייה והחברות העירוניות שיעברו הכשרה וישובצו כמחלצים ביחידות הסער העירוניות. בכוונת אגף החירום בחברה העירונית לביטחון וסדר ציבורי ראשון לציון ומינהל כח אדם בעירייה לבצע מרתון של הכשרות מחלצים לעשרות מעובדי העירייה והחברות העירוניות כבר בשבועות והחודשים הקרובים. זאת כדי לעמוד ביעד שקבע ראש העיר.


במהלך ההכשרה הבסיסית שנמשכה יומיים ובוצעה על ידי אגף החירום, מנהל כח אדם בעירייה ופיקוד העורף עברו המחלצים הכשרה בסיסית בחילוץ קל, קורס עזרה ראשונה וקורס החייאה, התמודדות עם אירוע רב נפגעים ועוד.

במהלך היום השני של ההכשרה תורגלו החניכים חילוץ לכודים מאתר ההרס בשטח האימונים של מחנה צריפין שפונה והעובר לידי עיריית ראשון לציון.

שש יחידות הסער של עיריית ראשון לציון אמורות לתת מענה ראשוני 24 שעות ביממה של חילוץ נפגעים ולכודים באתרי הרס כתוצאה מאסונות טבע, או מאירוע מלחמתי.

מאז ה7 באוקטובר שומר אגף החירום על רמת כוננות גבוהה ויחידות הסער העירוניות נמצאות ברמת כוננות משתנה כך למשל בסוף השבוע בעקבות מתקפת הטילים של איראן על ישראל הועמדו שש היחידות בכוננות להקפצה. כך היה גם בימי הלחימה הראשונים. בהתאם להערכות מצב של פיקוד העורף והנהלת העירייה צומצמה בחלק מהזמן רמת הכוננות של חלק מהיחידות כך שנותר כח של שתיים עד שלוש צוותים להקפצת חילוץ מיידי.

אילן טביב מנהל אגף החירום מסר כי ביחידות משולבים מחלצים וותיקים שעברו הכשרות ואימוני חילוץ מורכבים יותר לצד מחלצים חדשים שעוברו את ההכשרה הבסיסית והשילוב הזה הוא כח משמעותי במוכנות העירונית לתרחישי קיצון כתוצאה מהחמרת הלחימה בחזיתות השונות וכן בעת אירוע של אסון טבע כמו רעידת אדמה.





התפרסמו 1 תגובות לכתבה.
  • כל הכבוד , כפיים. בעברית כותבים ואומרים שנים עד שלושה צוותים.צוות הוא אחד לא אחת.
    הגב 18.04.24 13:37
  • אורח

שלל אירועים לחג הפסח במוזיאון אגם, ראשון לציון: יום שבת 20/4 מופע המחול "לרקוד עם נסיך", חמישי 25/4 המופע המוזיקלי "טרמולו ואוצרות הדמיון", שבת 27/4 מסיבת אוזניות עם גורו זוזו. לרכישת כרטיסים 03-5555-900

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק עיריית ראשון לציון


תושבי ראשון לציון מוזמנים לחגוג את חג הפסח במוזיאון אגם עם מגוון פעילויות ומופעים לכל המשפחה. בין המופעים שיתקיימו:

מופע המחול "לרקוד עם נסיך" יתקיים ביום שבת, ה-20 באפריל, בשעות 12:00 ו-17:00. המופע הוא אינטראקטיבי ומעניק לילדים את ההזדמנות להשפיע על התפתחות העלילה. לרכישת כרטיסים.

המופע המוזיקלי "טרמולו ואוצרות הדמיון" יתקיים ביום חמישי, ה-25 באפריל, בשעה 12:00 ושוב בשעה 17:00. המופע מציע חוויה מוזיקלית עם כלי נגינה מיוחדים ומוזיקה מתרבויות שונות. לרכישת כרטיסים.

מסיבת אוזניות עם גורו זוזו, שתתקיים בשבת, ה-27 באפריל בשעה 12:00, מבטיחה חוויה של קצב, תנועה ומשחקים עם מוזיקה המשתנה בזמן אמת. לרכישת כרטיסים.

המוזיאון מזמין את כל התושבים לבלות חג מעניין, מרגש ומשפחתי. מחכים לכם!

לרכישת כרטיסים 03-5555-900




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

הוועדה המחוזית מרכז אישרה תוכנית להתחדשות עירונית במתחם ש"י עגנון, רמת אליהו, ראשון לציון: הריסת 176 בתים ובניית 324 יחידות דיור חדשות, וסלילת 2 כבישים חדשים בשכונה

מערכת האתר | | תגובות: 1
צילום:ליאת איינהורן, אדריכלות ועיצוב אורבני


הוועדה המחוזית לתכנון ובניה מרכז, בראשות מיכה גדרון, אישרה ביום שלישי, 16.4.24 את תוכנית ההתחדשות העירונית למתחם ש"י עגנון בשכונת רמת אליהו, ראשון לציון. התוכנית, כוללת 324 יחידות דיור, שטחי ציבור, שטחים פתוחים ושטחי מסחר.

התוכנית מתפרשת על שטח של כ-28 דונם, ממוקמת בין ישיבת ההסדר ראשון לציון ורחוב תורה ועבודה מצפון, אזור התעשיה ורחוב ש"י עגנון ממזרח, רחוב גולינקין מדרום ורחוב מרדכי אנילביץ' ממערב. התוכנית תחליף 176 יחידות דיור קיימות ב-6 מבני מגורים בני 10 קומות ו-2 מגדלי מגורים בגובה של 27 קומות.

במסגרת התוכנית ייבנו כבישים חדשים, ציר אורך המחבר בין רחוב ש"י עגנון לרחוב תורה ועבודה וציר רוחב המחבר בין רחוב ש"י עגנון לרחוב מרדכי אנילביץ'. האישור הינו חלק מתהליך ההתחדשות העירונית המשמעותי לשכונת רמת אליהו.

הדמיות להמחשה של הפרויקט נעשו באדיבות האדריכלית ליאת איינהורן.



צילומים:ליאת איינהורן, משרד ליאת איינהורן, אדריכלות ועיצוב אורבני



התפרסמו 1 תגובות לכתבה.
  • יש מכירה לציבור הרחב ?
    הגב 18.04.24 16:42
  • אורח

שרשרת אנושית בחוף ראשון לציון למען השבת חטופים: אירוע מכונן ביום שישי הקרוב, בחוף ראשון לציון 19/4, בין השעות 12:00-13:00 בשרשרת אנושית לאורך חופי ישראל מחוף הבונים ועד חוף ראשון

מערכת האתר | | תגובות: 5
צילום מתוך דף הפייסבוק עיריית ראשון לציון


ביום שישי הקרוב, ה-19 באפריל, בין השעות 12:00 ל-13:00, תתקיים שרשרת אנושית על רצועת החוף מחוף הבונים ועד לחוף ההפרדה בעיר ראשון לציון. האירוע, בהובלת שלי שם טוב, אימו של עומר החטוף בעזה, נערך על ידי מטה משפחות החטופים ומטרתו לעמוד כתף לכתף, אנשי החברה הישראלית על כל גווניה, למען השבת החטופים. הקהל מוזמן להצטרף ולתמוך במטרה החשובה הזו.

לפרטים נוספים ולהצטרפות לאירוע, ניתן לבקר בלינק הבא: לחץ כאן.


סרטון:




התפרסמו 5 תגובות לכתבה.
  • מה זה נותן בדיוק ? רק מחזק את החמאס ומקשיח את לב פרעה
    הגב 18.04.24 09:27
  • נותן תמיכה וחיבוק למשפחות. הן צריכות להרגיש שהעם מבין ומזדהה.
    18.04.24 09:31
  • זו תמיכה בחמאס. אתם מעכבים את שובם של החטופים. בזכותכם החמאס מקשיח את דרישותיו !
    הגב 18.04.24 09:34
  • תסדרו את הטיילת ומסלול ההליכה כבר!!! מלא בוץ מחליק ורטוב ליד הגולשים כל המסלול מבוקע והרוס!! מבוגרים הולכים שם!!!יום לפני שיש ארוע עם ראש העיר כולם בתזוזה שם!!!תילמדו מבת ים, הכל נקי מסודר מתוקן מוחלף בחדש!!!
    הגב 18.04.24 09:45
  • איזה קטע..אתם מוחקים תגובות שלא מסכימות איתכם
    הגב 18.04.24 11:27
  • אורח

בימים רביעי וחמישי 24-25.4 תתקיים פעילות ברוח המדע במרכז רון ורדי ראשון לציון עם סדנאות, סיורים, ניסויים ועוד

הפעילות מתאימה לבני 6-12

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 2
מרכז רון ורדי


פסח מדעי ברון ורדי

מרכז רון ורדי מזמין את המשפחות לפעילות ברוח המדע שתתקיים במהלך חול המועד פסח, במשך יומיים יוכלו המבקרים ליהנות מסיורים מודרכים, הדגמות של ניסויים, סדנאות סדנת צעצועי קול, סדנת הולגרמות, פעילות הרי געש, סדנת הטלת ביצה ועוד

הפעילות מתאימה לבני 6-12

הפעילות תתקיים בימים רביעי וחמישי 24-25.4 החל משעה 16:00 במרכז רון ורדי , אבי האסירים 2

הכניסה חופשית







התפרסמו 2 תגובות לכתבה.
  • מגיע לורדי אות הוקרה והרבה תהילה על נתינתו לנוער בארץ ופועלו המיבורכת
    הגב 17.04.24 23:04
  • ממש. איש מופלא.
    18.04.24 09:35
  • אורח

במהלך חופשת הפסח יגיעו להיכל התרבות ראשון לציון מיטב כוכבי הילדים: מיקי, מני ממטרה, יובל המבולבל, מיומנה ועוד

תוכנית האירועים בכתבה

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0
קרדיט צילום: מיקי- אושר עדן פשינסקי, מני- ניר עמוס.


מיטב כוכבי ומופעי הילדים מגיעים בחופשת הפסח להיכל התרבות ראשון לציון. החל מיום שבת 20.4 יוצגו בהיכל המופעי הילדים בכיכובם של מני ממטרה, מיקי, יובל המבולבל, מיומנה, קרקס בראבו ועוד

יום שבת 20.4 שעה 11:00 קריוס ובקטוס

הצגה מחודשת בגרסה חדשה! חינוכית ואיכותית! "קריוס ובקטוס" עפ"י ספר הילדים הידוע מאת אגנר.

שני החיידקים "קריוס ובקטוס" ( דובי גל ואבי דור) חיים בתוך שיניו של הילד עוזי חופרים לו חורים וזוללים מהממתקים שעוזי זולל ומספק להם. עוזי מסרב להכיר בקיומם, מתעלם מבקשות אימו לצחצח את שיניו – עד שמגיעים הכאבים - ונדרש טיפול של רופא השיניים "דוקטור ניב", המגניב שמסביר לעוזי על הטיפול, מגרש את החיידקים, סותם את החור ומקבל הבטחה מעוזי להתחיל לשמור על שיניו. הצגה צבעונית, מוסיקלית עם הומור ומסר חינוכי. דובי גל בתפקיד "קריוס", מוביל את ההצגה המצליחה ביותר בארץ, שחינכה דורות של ילדים לבריאות הפה והשיניים.

עלות: החל מ79 ש"ח



יום שלישי 23.4 שעה 10:00 ובשעה 12:00 מופע מיומנה DND

מופע ילדים חדש מבית מיומנה לכל המשפחה, סוחף, מרגש, מלהיב ומלא בקצב!

ידעתם שאין אף טביעת אצבע דומה בעולם? וגם אין אף זברה בעולם עם אותם פסים?

כולנו ייחודיים, לכולנו יש כישרונות, יכולות, שמחת חיים וצחוק - המופע החדש של מיומנה יעיר לכם את הרצון להיות אמיצים ולמצוא את הכישרון המיוחד שלכם.

דרך השפה המיוחדת של מיומנה ועל ידי קאסט מוכשר וורסטילי בו גם לכל אחד ואחת יש כישרון ייחודי, בחוויה סוחפת, מוסיקלית, אנרגטית, מושקעת ומשוגעת תוכלו לגלות את הכישורים הנפלאים, את הקול המיוחד שלכם, למצוא ולפתח את הקשר שלהם המיוחד עם קצב מוזיקה ותנועה.

מומלץ מגיל 5

עלות: 119 ש"ח



יום רביעי 24.4 שעה 10:00, שעה 12:30 ובשעה 16:30 קרקס בראבו -לילה מטורף במוזיאון

רוצים לצלול לתוך ליל קרקס מטורף וקסום במוזיאון?

המבקרים עזבו, השומרים נעלו את הדלתות וילדה אחת נשארה במוזיאון לגמרי לבד. היא נחשפת לראשונה לקסם המתעורר בלילה במוזיאון בין העמודים התמונות והפסלים. המוזיאון מתעורר לחיים.

מופע קרקס וירטואוזי עם עלילה סוחפת ועוצרת נשימה "לילה מטורף במוזיאון" במופע חדש בהשתתפות צוות אמני קרקס בינלאומי

חוויה מרגשת ובלתי-נשכחת, אומנות קרקס חדשנית ופורצת דרך שמציבה רף חדש בזירת האומנות הישראלית. המופע זכה בפרסים רבים בפסטיבלי אמנות הקרקס.

עלות: 109


יום שישי 26.4 שעה 9:45 ובשעה 12:00 מיקי ומני -יחד ננצח עושים שמח

על הבמה במפגש חד פעמי ויוצא דופן מיקי-מנישמיקי ומני ממטרה הכוכבים הגדולים ביותר במופע מנצנץ ומרהיב במיוחד עבורכם. המופע שיחזיר לילדים את החיוך לשפתיים, את השמחה ללחיים, ואת האור לעיניים. מיקי ומני יחד מנצחים את החושך ומחזירים את האור. יחד כל המשפחה מגיעים למופע עם השירים והדמויות המוכרות ביותר של צמד הכוכבים.

הפתעות ומפגשים מרגשים שעוד לא ראיתם תפגשו לראשונה את פונץ' הכלב ובתיה (בת יענה) ביחד על במה אחת. אז קחו אויר כי הם מגיעים ואת זה עוד לא ראיתם.. כי הפעם כולנו יחד עושים שמח.

כי רק מי ששמח מנצח. כל גיל חייב בכרטיס

עלות: 109


יום שני 29.4 שעה 10:00 ובשעה 12:00 יציאת מצרים- יובל המבולבל


יובל המבולבל ילד שובב ומבולבל נקלע למסע בזמן בו הוא פוגש את שלל הדמויות מתוך סיפור ההגדה: בת פרעה, רעמסס, משה ואהרון.

יובל מצטרף למשה ובני ישראל במאבק על החירות ויציאה ממצרים וכך מבין יובל את המשמעות של חירות אמיתית .

עלות: 99 ש"ח


יום שלישי 30.4 שעה 17:30 סיפור יציאת מצרים- חיפזון וזהירון

סיפור יציאת מצרים

חיפזון וזהירון יחד עם כל החברים בשכונה: טישו, רמזוריקו, צ'יקו השוטר וטופי במחזמר מהנה לכל המשפחה. ברחוב העכברוש 33, בשכונה המוכרת והאהובה של חיפזון וזהירון, מתכוננים כל החברים כבכל שנה לחג הפסח. במהלך הניקיונות מוצאים חיפזון וזהירון תיבה ומחליטים שזו תיבה של משה הקטן מסיפור יציאת מצרים אך משה לא נמצא בתיבה... בעקבות התיבה הם טסים למצריים בעזרת מדריכת הטיולים "פרלה טורס" (פרלה פרליטה מהבאגיס) לחפש את משה. כששאר תושבי השכונה ( טישו, צ'יקו וטופי ורמזוריקו ) מוצאים את הפתק שחיפזון וזהירון השאירו אודות הנסיעה למצרים

הם מבינים שחיפזון וזהירון לא ימצאו את משה והסיפור קרה לפני אלפי שנים ולכן הם מחליטים

לטוס גם הם למצריים ולהמחיז לחיפזון וזהירון את סיפור משה ויציאת מצריים

מחזמר זה מצטרף לשני מחזות הזמר הקודמים המצליחים: סיפור המגילה וסיפור הנס

ויוצר טרילוגיה של סיפור חגי ישראל מפי מאיה גוזלי

עלות: החל מ99 ש"ח




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

תושבת טייבה בת 24 מכרה סמים בטלגרם לקטינים בתל אביב, חולון, רמת גן וראשון לציון

מערכת האתר | | תגובות: 0
דוברות המשטרה


במסגרת המאבק בסמים המסוכנים, שוטרי משטרת תחנת תל אביב צפון עצרו תושבת טייבה בת 24, שנחשדת במסחר בסמים עשרות פעמים ברחבי תל אביב וערי המרכז. החשודה נתפסה לפני כשבועיים, ב-28 במרץ 2024, כשהיא מוכרת קנביס על פי החשד.

לפי החשדות, החשודה השתמשה באפליקציית טלגרם לקבלת הזמנות, תיאום כמויות ומחירים, והגיעה עם הסמים לכתובת הלקוח. המסרונים נמחקו לאחר זמן מוגדר. בחיפוש ברכבה של החשודה נמצאו כ-440 גרם קנביס ו-8300 שקלים במזומן.

במהלך החקירה, הצליחו החוקרים לבסס את החשדות ולמצוא ראיות ליותר מ-20 עסקאות סמים שביצעה החשודה בתל אביב ובערים נוספות כמו חולון, רמת גן וראשון לציון. על פי החשד, החשודה מכרה סמים גם לקטינים.

לאחר שהחקירה השתלמה ומעצרה של החשודה הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בתל אביב, הגישה יחידת התביעות המשטרתית של מחוז תל אביב כתב אישום נגד החשודה בעשרות עבירות של סחר בסמים מסוכנים והדחת קטין לסמים מסוכנים, ובקשה לחלט את המזומן שנתפס.




צילומים:דוברות המשטרה



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

תרגיל - ייתכן שישמעו אזעקות במערב ראשון לציון! היום רביעי 17.4 מתקיים תרגיל צופרים במערב ראשון לציון וייתכן שישמעו אזעקות דמה- זה רק תרגיל

במקרה של אזעקת אמת - תופיע מיד אזעקה נוספת

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 4


הודעת עיריית ראשון לציון
תושבות ותושבים יקרים,
שימו לב: היום, יום רביעי ה-17.4.24, החל משעה זו ועד לשעה 17:00 - יתקיימו תרגילי צופרים באזור מערב העיר.
בשל התרגיל ייתכנו אזעקות דמה שנשמעות כמו אזעקת אמת.
מדובר בתרגיל בלבד ואין צורך להילחץ.
במקרה של אזעקת אמת - תופיע מיד אזעקה נוספת



התפרסמו 4 תגובות לכתבה.
  • חוסר רגישות לאנשים עם פוסט טראומה...
    הגב 17.04.24 16:46
  • מה חוסר רגישות בודקים מה אתה רוצה שהם יעשו בדיוק
    17.04.24 17:03
  • אבל בניסוי צופרים יהיה עדיין התראות בפיקוד העורף. ויהיה גם רשום שזה אזעקת דמה ?
    הגב 17.04.24 17:11
  • למה עןשים תרגיל לפני ערב חג גם עכה כולם לחוצים
    הגב 17.04.24 21:54
  • אורח

לאחר חופשת הפסח יוחרפו עיצומי המורים בתיכונים עם הפסקת היציאות לפעילויות מחוץ לבתי בספר ואי קיום טקסים ומסיבות סיום

יש לציין כי טקסי יום השואה ויום הזיכרון יוחרגו ויתקיימו כרגיל

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 5


יו"ר ארגון המורים הודיעה על החרפה נוספת העיצומים- לאחר חופשת הפסח יוחרפו העיצומים במסגרתם לא יוצעו כל פעילויות מחוץ לכתלי בתי הספר וכן גם בתוך בתי הספר לא יתקיימו טקים לסיום שנת הלימודם ומסיבות סיום. יש לציין כי טקסי יום הזיכרון והשואה מוחרגים ויתקיימו כמתוכנן.

הודעת ארגון המורים
חברות וחברים יקרים,
בשל התעקשות משרד האוצר שלא לנהל מו״מ ענייני עם ארגון המורים לחתימה על הסכם קיבוצי – יוחרפו העיצומים.
החל מתום חופשת הפסח, לא יבוצעו כל פעילויות מחוץ לכתלי בית הספר
גם בשעות הלימודים, לא יתקיימו טקסים לסיום שנת הלימודים ומסיבות סיום.
שימו לב: טקסי יום הזיכרון ויום השואה, יתקיימו כמתוכנן.
שאר העיצומים ממשיכים – לא מעבירים ציונים ועובדים לפי הספר.
העבודה תיפסק בתום יום הלימודים, בשעה 15:30.
ההתנהלות הבריונית של האוצר נגד ציבור המורות והמורים שנושאים הן בנטל המלחמה והן בהכנת בלמידה בתנאי חירום, היא קו אדום.
אם מישהו באוצר חושב שבאמצעות כיפופי ידיים הם ישברו אותנו, הוא טועה טעות מרה.
שלכם,
יו"ר ארגון המורים
רן ארז



התפרסמו 5 תגובות לכתבה.
  • כדאי לתרגל לימוד מרחוק, אף אחד לא ייצא לשום מקום ממילא.
    הגב 17.04.24 14:57
  • האם מישהו קיבל הודעה מהקדוש ברוך הוא מתי הוא יקח את הרן ארז הזה ימח שמו וזכרו ,לדעתי בערב ליל הסדר .במכה העשירית .
    הגב 17.04.24 18:11
  • מה נסגר? כל שנה הם רוצים העלאה? הם לוקחים אותנו ההורים כבני ערובה.
    הגב 17.04.24 18:31
  • משרד אוצר מטורלל, מגיע להסכמות בעל פה ולא מעלה אותן על הכתב. אין שום הוכחה כתובה שארגון המורים העל יסודי הסכים לחוזים אישיים.אם חשבתם ששני הצדדים דנים יוםמיום על לסיים את המשבר. המציאות מאוד מאכזבת משרד האוצר מסרב להיפגש עם הארגון כבר,שבועות. פעם בשבועים עם קוראים לרן ארז לפגישה ב 4 עיניים. מה שנקרא צפצוף ארוך על ציבור המצביעים.
    הגב 17.04.24 19:26
  • לממשלה לא איכפת וילדים סובלים. עיצומים צריכים נגד ממשל ולא נגד ילדים.
    הגב 17.04.24 20:00
  • אורח

סדנת חיתוכי נייר בין-דורית במוזיאון אגם ראשון לציון - יום חמישי, 2 במאי 2024, בשעה 18:00

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק מוזיאון אגם הדף הרשמי


במוזיאון אגם בראשון לציון יתקיים אירוע מיוחד במסגרת יום השואה ויום הזיכרון, שמטרתו ליצור תמונת זיכרון משפחתית. האירוע יכלול סדנת חיתוכי נייר בהנחיית האמנית מיטל עופר וסיור מודרך קצר בתערוכות המוזיאון.

הסדנה מיועדת למשתתפים החל מגיל 15 ומעלה, ומספר המקומות להשתתפות בה מוגבל. האירוע יתקיים ביום חמישי, ה-2 במאי 2024, בשעה 18:00.

לרכישת כרטיסים ניתן לגשת לקישור הבא: https://yama.smarticket.co.il/event/1653





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

מופע מוסיקלי "טרמולו ואוצרות הדמיון" לכל המשפחה במוזיאון אגם, ראשון לציון - חמישי, 25 באפריל, שעות 12:00 ו-17:00

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק מוזיאון אגם הדף הרשמי


מוזיאון אגם בראשון לציון מזמין את הקהל להשתתף במופע המוסיקלי "טרמולו ואוצרות הדמיון", המיועד לכל המשפחה. המופע יחשוף את הקהל לכלי הקשה מיוחדים ולמוסיקה מתרבויות שונות בעולם.

המופע יתקיים ביום חמישי, ה-25 באפריל, בשעות 12:00 ו-17:00.

להזמנת כרטיסים, ניתן לבקר באתר: https://yama.smarticket.co.il/event/1498.

כתובת המוזיאון: מיש"ר 1, ראשון לציון. לפרטים נוספים והזמנות ניתן להתקשר למספר 03-5555-900


סרטון:





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

ערב זיכרון לשואה ולגבורה במוזיאון אגם בראשון לציון, האירוע יכלול קטעי עדות בגוף ראשון. 5 במאי 2022, כניסה חופשית עם הרשמה מראש

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק מוזיאון אגם הדף הרשמי


מוזיאון אגם בראשון לציון יארח אירוע ערב זיכרון לשואה ולגבורה, שיתקיים בתאריך ה-5 במאי 2022, בשעה 20:00. האירוע יכלול קטעי עדות בגוף ראשון, והכניסה אליו תהיה ללא תשלום.

המעוניינים להשתתף מתבקשים לבצע הרשמה מראש באמצעות הקישור הבא: https://yama.smarticket.co.il/event/1654.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

מתגייסים לחיפושים! מחר (חמישי 18.4) ייצאו מראשון לציון, רחובות ויבנה הסעות למבצע חיפושים אחר הילדה היימנוט קסאו שנעלמה לפני יותר מ50 יום בצפת

לינק להרשמה מצ"ב בכתבה

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 4


מחר (חמישי 18.4) עתיד לצאת מבצע חיפושים אחר הילדה היימנוט קסאו, שנעלמה לפני 50 יום ממרכז הקליטה בצפת. מאז ועד היום לא נמצא שום קצה חוט לסיבת היעלמותה והמשפחה מתפללת לשלומה וחזרתה הבייתה. משפחתה של היימנוט יחד עם מתנדבים של הקהילה האתיופית בישראל יצאו השבוע בהודיעה כי הם מתכוונים לקיים מחר (חמישי) מבצע חיפושים מיוחד ומזמינים את הציבור לסייע.

הסעות ייצאו ממוקדים שונים בארץ בהם ראשון לציון, יבנה ורחובות

לפרטים נוספים והרשמה יש להיכנס לקבוצות ההסעות בוואטסאפ

הקבוצה של ראשון לציון

https://chat.whatsapp.com/BUJ4jMu4PlO9ddILoh1tYR

הקבוצה של יבנה- רחובות

https://chat.whatsapp.com/DXr2nFFHLKiEWrCxu82QYD


מבצע החיפושים ייערך משעה 10:30 ועד 15:00




התפרסמו 4 תגובות לכתבה.
  • אמן וימצאו אותה. נשבר הלב
    הגב 17.04.24 11:41
  • בהצלחה ,אמן.
    הגב 17.04.24 13:40
  • מתי ההסעה יוצאת ?
    הגב 17.04.24 19:19
  • תבדקו את הפתחים של ביוב....יש מדינות שזה דבר מאוד שכיח שילדים מטפלים שם
    הגב 18.04.24 16:37
  • אורח

משרד הבריאות מזהיר: בחנות בראשון לציון נתפסו מוצרי אלכוהול מזויפים מסוג וודקה בלארוס (Belarus), וספירט (Spirt) שמיועדים לשתייה עם רמות חריגות של מתנול ובוטנול שלישוני שעלולות לגרום לפגיעה בריאותית קשה ואף למוות

מערכת האתר | | תגובות: 10


משרד הבריאות מזהיר את הציבור מפני צריכת מוצרי אלכוהול מזויפים מסוג וודקה בלארוס (Belarus), וודקה רבינוף (Rabinoff) וספירט (Spirt) שמיועדים לשתייה. האזהרה ניתנת לאחר שהמוצרים נבדקו על ידי מפקחי שירות המזון במחוזות המרכז והצפון ונמצאו כאלו שאינם עומדים בתקן הרלוונטי.

חלק מהמוצרים נמצאו כמכילים כמויות חריגות של מתנול ואחרים מכילים ריכוז של חומר פיגול מסוג בוטנול שלישוני, חומר שאסור לשימוש במוצרי אלכוהול ועלול לגרום לגירויים בעור ובעיניים. צריכת מתנול במינונים גבוהים עלולה לגרום לתופעות לוואי כגון חולשה, בלבול, כאבי ראש, הקאות, כאבי בטן ופרכוסים, ובמקרים חמורים עיוורון או מוות.

משרד הבריאות מבקש מהציבור לא לצרוך את המוצרים המזויפים הללו מאחר והם מהווים סכנה לבריאות הציבור. פרטי המוצרים הם:

  • ספירט (SPIRT), תכולה 1 ליטר, כוהל 96.6%, מיוצר וממולא עבור יבואני משקאות חריפים א.ר.א בע"מ, קוד יצרן IA, נושא בר קוד 7290006888549. נמצאה רמת מתנול פי 700 מהמותר. המוצר נדגם מחנות "טעם של פעם" בהרצל 45, ראשון לציון.
  • וודקה מסוג BELARUS VODKA, תכולה 1 ליטר, כוהל 40%, מיוצר וממולא על ידי אי. די. גדי בע"מ, נושא בר קוד 3313150 ו- 6784593379623. מוצר זה הכיל ריכוז של בוטנול שלישוני. נדגמו שני מוצרים מאותו מותג, האחד בחנות "טעם של פעם", ברחוב הרצל 45, ראשון לציון והשני בחנות "מחסני השתיה", רחוב היצירה 6, בית שאן.
  • וודקה מסוג RABINOFF VODKA, תכולה 1 ליטר, כוהל 40%. המוצר מכיל ריכוז של בוטנול שלישוני. המוצר נדגם מחנות "מחסני השתיה", רחוב היצירה 6, בית שאן.

משרד הבריאות מזכיר להימנע מצריכת משקאות אלכוהוליים מזויפים שעלולה לגרום לפגיעה בריאותית קשה ואף למוות.

למידע נוסף ניתן לפנות אל מוקד קול הבריאות במספר 5400*.







התפרסמו 10 תגובות לכתבה.
  • כרגיל לא אומרים את המקום… אבל לדעתי כולנו יודעים על מי מדובר (רחוב רוטשילד הקיוסק המרכזי המגעיל…)
    הגב 17.04.24 10:53
  • למה לא מפרסמים שם החנות?
    הגב 17.04.24 10:58
  • למה אתה חייב לדעת את השם של החנות מה זה נותן עם זה להרוס פרנסה למישהו אז עדיף שלא יפרסמו את השם
    17.04.24 11:27
  • האם מוצתה החקירה בנושא שפורסמה בזמנו ובה היה מעורב לכאורה אביה של דמות ציבורית ממלכתית מפורסמת וחצופה???
    הגב 17.04.24 11:04
  • אפשר רמז ?
    17.04.24 11:10
  • למה לא מפרסמים מקום????? איך ידעו לא לקנות משם?????
    הגב 17.04.24 11:07
  • איזה קיוסק שנדע איפה לא לקנות
    הגב 17.04.24 11:26
  • חובה לפרסם שזה פוגע בבריאות והוא מודע לזה
    הגב 17.04.24 11:49
  • כתוב בסוף הכתבה הרצל 45 , וגם שם המקום . או שיש עוד מקומות בראשון ??
    הגב 17.04.24 22:02
  • לפרסם את שם החנות להחרים את כל הסחורה. ולהוציא צו סגירה לחנות לעשר שנים
    הגב 18.04.24 11:56
  • אורח

עיריית ראשון לציון מפרסמת לציבור את המוקדים בהן ניתן יהיה לקיים שריפת חמץ בערב החג

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 1


לקראת חג הפסח עיריית ראשון לציון מפרסמת לציבור את המוקדים בהם ניתן יהיה לבצע שריפת חמץ בערב החג יום שני 22.4.24





התפרסמו 1 תגובות לכתבה.
  • אפשר לכתוב ביותר קטן במרכז העיר
    הגב 17.04.24 10:16
  • אורח

ציפי שביט, שלום אסייג, מיקי, רוי בוי, מחזות הזמר מברוכ, הפרח בגני ועוד מופעים והצגות מחכים לתושבי ראשון לציון במסגרת מופעי אביב-קיץ בהיכל התרבות

תוכנתי האירועים המלאה בכתבה

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0


היכל התרבות ראשון לציון מפרסם את תוכנית האירועים לאביב- קיץ 2024 בהם יהנו התושבים משלל הצגות תיאטרון, מופעי סטנדאפ, הצגות ילדים ועוד.

סדרות התיאטרון: אביבה אהובתי, זוג משמים, הכל נשאר במשפחה, החופש של ג'קי, רוחל'ה מתחתנת, בין קודש לחולון, להעיר אריות

גם בחודשים הקרובים תימשך פעילות תה-אטרון- מנוי אחר הצהריים עם הצגות תיאטרון עם תה ועוגיות

מחזות הזמר מרי לו, הפרח בגני, סוף העולם שמאלה, מברוכ, זה אני, אהבה ממבט ראשון

סדרת המפגשים של גיל שוחט שיארח את ציפי שביט ודודו פישר

מופעי שירה בציבור עם אילנה כץ

מופעי סטנדאפ של שאולי (אסי כהן), אדיר מילר, שלום אסייג, שחר חסון ועוד.

הצגת ילדים מיקי, רוי בוי, תירס חם ועוד

לחוברת האירועים המלאה https://user-1723486.cld.bz/htrl-5-6-7-8-2024/




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

לוח השפלה - דירות למכירה

אורח

אורח
24.01.24 17:11
צדיקי הדור מגיני סילמן זסטרוק הבנו הכל בגלל המערך ואתם צדיקי הדור
אורח
26.01.24 19:15
נראה שאתה במהלך אירוע מוחי, גש להיבדק.
אורח
24.03.24 10:35
מציע עזרה פסיכיאטרית
אורח
24.01.24 17:09
בודאי כל כותבי ההערות לגבי גב סילמן צדיקי הדורו
אורח
14.01.24 09:58
אני שוכרת דירת 3.5 חדרים בשכונת רמז, ..... מחפשת 3 חדרים קרקע
אורח
12.01.24 14:23
ממש כך עושקי ורמאים ומפילים לא פעם את הקונים בפח. קרה גם עם מוכרים שהם הפילו בפח ומשחה עם ילדים נשארה ללא קורת גג. מידיעה אישית. צריך להיזהר ממתווכים כולם חמדנים.
אורח
10.12.23 10:11
לכל התושבים שמוכרים ,,,ולמתעניינים אין רצון לאף קונה לשלם למתווך 2% עמלה!!!!!!!!!!!!!! שוד לאור היום ! 0.5 עד 1 סביר מעבר לכך שוד !!!!!!!!!!!!! עדיף לפרסם ללא תיווך , היענות תהיה אטרקטיבית יותר !!!!!! מתווכים עושקים רדו מהעץ !!!! אין טרף קל יותר !!!!!!!
אורח
10.12.23 10:12
ואו כמה נכון וצודק אתה !!!!!!!!!!!!!
אורח
11.12.23 23:23
לך לקנות דירה ללא הליווי של מתווך מוסמך ומומחה, ואחרי זה תראה שתיפול בידים של המוכר אין מישהו שיגשר ביניכם לא תצליח להגיע לעו’’ד טוב וליועצי משכנתאות טובים וכ’’כ הרבה דברים שמתווך טוב יכול לעזור לך ולייעץ לך, לסיכום מתווך טוב יודע להביא לך מחיר יותר טוב שישתלם ה2% שלו פי 2 לפחות וכל מיני בלתמי’’ם שקורא בכל עיסקה שאף אחד לא יכול לפתור, אני חושב ש2% למתווך זה קצת די זול לעומת העבודה הקשה 😉
אורח
12.01.24 14:26
"לא תצליח להגיע לעו"ד טוב" איזו בדיחה כך אתם תופסים ברשת שלכם את הקונה האומלל מכל הכיוונים עו"ד שמשתף איתכם פעולה והוא לא לטובת הלקוח. העיקר לעשוק את הקונה מכל הכיוונים. בושה וחרפה.
אורח
14.01.24 09:10
אכן הם חושבים על עצמם בלבד
אורח
07.02.24 20:58
צודק זה ממש כך נפלתי בפח בגלל מתווך והעו"ד שמשתפים פעולה. נשארתי ללא בית וללא כסף
אורח
07.02.24 20:57
מוסמך לסובב את הקונה והמוכר כדי להשיג את הרווח המופקע שלו. שום גישור ושום עזרה בלוף אחד גדול .גזלנים. משפחה נשארה חסרת דיור בגלל מתווך .....ממש גזל לאור יול
אורח
09.11.23 05:43
דירת 4 חד על קומה שלמה ענקית. צד דרומי לגן העיר צד צפוני למדרחוב. משופצת ללא מעלית טל 0524035553
אורח
07.11.23 18:48
להשכרה 5 חד, מעלית ,קומה ד, מזגן מרכזי ,מרפסת שמש, דוד"ש,ממ"ד.בתיה מקוב 0509454686
אורח
19.10.23 12:55
להשכרה. ללא תיווך 5חדרים 100 מ״ר, בשיכון המזרח. יש מקלט. קומה ראשונה מתוך 3 קומות,ללא מעלית. כניסה מיידית. טלפון 0536280767


לוח השפלה - דירות להשכרה

אורח

אורח
10.02.24 13:59
להשכרה בראשלצ ברח' כצנלסון 3 חדרים ממוזגת יש דוד שמש. 3 כיווני אויר קומה שניה 0528225240
אורח
07.01.24 23:13
להשכרה דירת סטודיו 2 חדרים+ מרפסת מקורה 20 מטר בבני עייש כולל מקרר, מכונת כביסה, ארון בגדים מחודש פברואר. מחיר 3000 שח. טל.054-4787102
אורח
05.11.23 10:48
דרוש דירת גן / פנטהאוז להשכרה בניין בוטיק בלבד לפרטים 050-526-7403 יגאל
אורח
28.10.23 21:28
דרושה דירה להשכרה ברחובות. רצוי דירה מחולקת לשניי שותפים דתיים.
אורח
21.10.23 10:00
להשכרה דירה בבת ים ללא תיווך . 2 חדרים 64 מטר . דירה שעברה שיפוץ מסיבי הכול חדש בדירה כולל מטבח , רצפה אמבטיה שירותים פשוט הכול הכול חדש .052-5302222
אורח
19.10.23 12:57
להשכרה. ללא תיווך 5חדרים 100 מ״ר, בשיכון המזרח. יש מקלט. קומה ראשונה מתוך 3 קומות,ללא מעלית. כניסה מיידית. טלפון 0536280767. 5000 ש״ח.
אורח
13.12.22 16:51
להשכרה
אורח
21.05.23 21:38
על מה מדובר
אורח
21.05.23 21:41
על מה מדובר בנס ציונה
הצג תגובות נוספות
אורח
21.11.22 09:46
.


לוח השפלה - רכב

אורח

אורח
01.03.24 07:59
יונדאי I10 inspire למכירה, נמכר עקב קבלת רכב מהעבודה. עליה לכביש אוקטובר 20. אחרי טיפול, טסט, החלפת מצבר לחדש. רכב מאובזר מאוד עם מערכת מולטימדיה מובנת, אנדרואיד אוטו, מערכת התראה ובלימה לפני התנגשות, מצלמת רווס וחיישנים התראה.גמיש במחיר, לפרטים לירן 0526293270
אורח
05.11.23 10:49
סקודה למכירה 050-526-7403
אורח
02.10.23 15:41
הונדה סיוויק 1997 קמ 426761 סנורוף אוטו של ערסים עם כל התוספות של ערסים
אורח
15.02.24 15:33
כולל הגה?
אורח
07.09.23 20:33
רכב
אורח
23.06.23 11:05
היוןש מכיתה ו1
אורח
28.05.23 13:26
למכירה טויוטה קורולה היברידית 2019 52000 קמ יד 2 מצב מעולה, חסכונית, מחירון 0545555299
אורח
20.06.23 15:18
כמה עולה החלפת סוללה?
אורח
05.10.23 10:03
זה סוד שמור.
אורח
21.10.23 11:09
כנראה יותר ממחיר הרכב עצמו.חחח. רכב טוב.
אורח
17.12.22 12:54
שברולט אופטרה 2008, מצב מעולה, 0525268687
אורח
15.12.22 15:15
למכיה קיה פיקנטו 2018 חדשה. גיר אוטומטי עם טסט לשנה. 0528882882
אורח
29.05.23 12:06
עזוב א6ותך שטויות אחי זה סתם


לוח השפלה - דרושים

אורח

אורח
11.03.24 14:50
משכרים דירה בנרקיס ראשון ירושלים 125 קומה3 דירה 14
אורח
27.02.24 20:18
השמת כוח אדם גרייאטרי https://lp.vp4.me/tm8s
אורח
08.01.24 23:58
מעוניין לתת שירותי דואר שליחויות חבילות ,מכתבים תשלומים הייתי סוכן דואר בסוכנות מנוחה ונחלה 18 בית הרופאים. ורוזה מקס 052-9289333 מקס
אורח
08.01.24 23:57
מעוניין לתת שירותי דואר שליחויות חבילות ,מכתבים תשלומים הייתי סוכן דואר בסוכנות מנוחה ונחלה 18 בית הרופאים. ורוזה מקס
אורח
28.12.23 16:00
מסיעי עמק איילון מחפשים דחוף נהגי אוטובוס נהגי מונית נהגי אוטובוס זעיר משכורת גבוהה בונוס למצטרפים חדשים.אילן: 053-7663673 בת שבע : 054-6766610 בת אל: 050-3209061
אורח
24.12.23 10:16
למכירה סוברו פורסטר אוסקה 2018 במצב מצוין 98000 ק"מ. יד ראשונה. נהג יחיד, 4 צמיגים חדשים. בטריה חדשה. גמישות במחיר 054-8820054 לא בשבת
אורח
23.09.23 20:23
עוסים ? אחיות ? גרונטולוגים ? מרפאים בעיסוק ? רוצים לעבוד בבוקר בלבד ? עם הגיל השלישי ? מיצוי זכויות - לא טיפול ! הדרכה מלאה ! רכב חברה ! ותנאים מצויינים ? נשמח לקוח ! משרה 1000 Jobs@nathan.co.il חברת נתן .
אורח
21.09.23 07:08
שיעורים פרטיים במתמטיקה, תכנות ואנגלית ממהנדס עם נסיון רב 0545765747 אילן


עבור לעמוד הבא
עבור לעמוד הקודם
לקריאת הכתבות יש לדפדף לעמוד הבא, ניתן לדפדף באמצעות לחיצה על החץ בצד שמאל