בטכס שאורגן ביום שלישי בהיכל התרבות על ידי אגף הפרט ו"קרן ראשון לציון", הוענקו המלגות המשלימות וכן צוינו 11 חונכים מצטיינים שקיבלו מלגה מוגדלת של 1,500 ₪. תעודות ההצטיינות הוענקו על ידי חבר המועצה ומחזיק תיק הנוער והצעירים- דורון אוזן, מנהלת קרן ראשון לציון- אהבה לב , מנהל אגף הפרט - ניסים כהן ומנהלת פר"ח במחוז תל-אביב - רינה לויט-בוקל.
במהלך הטכס צוינה התרומה הייחודית של הסטודנטים לקידומם של ילדים עם קשיים אישיים משפחתיים. בזכות שיתוף הפעולה הפורה בין הרשות העירונית להנהלת פר"ח לאורך כל השנה התקיימו פעילויות לחונכים ולחניכים על מנת לחזק את האמון בקשר ולתת ערך מוסף להיכרות ביניהם: נערכה מסיבת חנוכה שכללה נסיעה לחווידע בבת ים, הפעלות וכיבוד ,יציאה להצגה במכון דוידסון לחינוך מדעי ברחובות שם צפו הילדים בהצגה "הכבש השישה עשר" ולסיום השנה יצאו הילדים עם החונכים לפעילות חווייתית בלונה פארק בתל-אביב.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.