המאבק במפעל הפסולת בראשון לציון נמשך על ידי עיריית ראשון לציון וקבוצות המאבק של התושבים. לאחר שועדת התכנון אשרה את התוכנית ואף העניק היתר חלקי להתחלת העבודה, עיריית ראשון לציון והתושבים מתכוננים להגשת העתידה לבית המשפט על מנת למנוע את הקמתו במערב העיר. לאחר קבלת ההיתר החלקי הודיעה החברה כי היא מתחילה את העבודות בשטח ובסיור שנערך על ידי "תושבי ראשון לציון למען סביבה נקייה ממפעלים מזהמים", בהובלת אורנית משה, אמיר נוי, גלית ינקוביץ' וסוזי כהן נראים הכלים בשטח
סרטון מהשטח
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה