עוד הישג למערכת החינוך בראשון לציון
בית ספר עדיני זכה במקום השלישי בגמר תחרות החשיבה המחשובית לכיתות ד. היום התקיים השלב הארצי - גמר "מגיני הסייבר במסע אל הצופן" אשר הועבר בשידור חי בהנחיית קובי מחט. בשלב הגמר לקחו חלק בתי הספר מראשון לציון:
מקצה חשיבה מחשובית לכיתות ד: בתי ספר אליאב, אריאל שרון ועדיני.
מקצה חשיבה מחשובית ה-ו: אביבים, ידלין, סיני וזבולון המר.
בסיום התחרות הוכרזו הזוכים ונבחרת תלמידי עדיני זכו במקום השלישי. יש לציין כי בית ספר עדיני משתתף קבוע בתחרות וזכה מספר פעמים במקומות הראשונים. בשנת 2022 זכה בית הספר במקום הראשון.


במסגרת תחרות משחקי הקוד חוו המשתתפים התנסות מעשית ויצירתית בתכנות אנימציות ומשחקים בסקראץ' ותכנות רובוט פיזי או סימולטור רובוט וירטואלי. משימות התחרות פיתחו בקרב התלמידים מיומנויות של חשיבה מחשובית ופתרון בעיות: תכנון, הבעה עצמית, חשיבה אלגוריתמית, יצירתיות ועבודת צוות. הנושא השנתי של התחרות השנה היה: סייבר. כדי לפתור את אתגרי התחרות, נדרשו התלמידים במסלול חשיבה מחשובית לתכנת בשפת הקוד. במסלול רובוטיקה נדרשו התלמידים לתכנת רובוטים בסימולטור ורובוטים פיזיים שיבצעו את האתגרים.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.