חברת החשמל מודיעה היום על מבצע גבייה שיתקיים בימים רביעי וחמישי,30.3.23-29.3.23, שמטרתו עידוד תושבי ראשון לציון והסביבה לשלם את כלל חובותיהם השוטפים בגין שימוש בחשמל.
במהלך תקופת המבצע, שיתקיים כאמור בימים 30.3.23-29.3.23, במשרדי מנהל איכות הסביבה, בכתובת מאירוביץ 2 ראשון לציון, בין השעות 15:00-8:00, תתאפשר גביית תשלום בתנאים מיוחדים ופריסת תשלומים נוחה.
שמיטת ריביות ועמלות ללקוחות שצברו את חובותיהם בגין חשבונות שהופקו במהלך שנת 2020 ועד ליום 30.3.23. חשוב לציין כי מדובר במבצע חד פעמי.
אורן הלמן, סמנכ"ל שירות שיווק ורגולציה:
"מתוך הבנה למצב לקוחות החברה בכלל ובאזור ראשון לציון בפרט, חברת החשמל מעוניינת להקל על לקוחותיה בתשלום החובות.
זו הזדמנות חד פעמית לשלם חובות שנצברו במהלך התקופה, ונאפשר גם פריסת תשלומים וגם שמיטת ריביות החל משנת 2020.
אני קורא ללקוחות תושבי האזור לנצל את ההזדמנות חד-פעמית ולסלק את חובם״.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה