חברי ראשל״צ למען סביבה נקייה ממפעלים מזהמים בהובלת אורנית משה, אמיר נוי, גלית ינקוביץ' וסוזי כהן הנאבקים כנגד הקמת מפעל הפסולת בסמוך לשפד"ן, פועלים בימים אלו להעלאת המודעות למאבק ובסוף השבוע יצאה לפעילות ברחבי העיר. ביום שישי האחרון הם הגיעו אל אצטדיון האתלטיקה שם נערך מירוץ ראשון לציון וספרו לתושבים על התוכנית להקמת המפעל ופעילות ההתנגדות לכך, בנוסף הם הגיעו להפגנת המחאה נגד הרפורמה המשפטית שם הקימו דוכן הסברה. גם השבוע ימשיכו המאמצים של חברי הקבוצה כאשר הם מתכוונים לקיים הפגנת מחאה מול ביתה של השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן.
לתרומה:
https://payboxapp.page.link/YDSpUSETwoweeZRH8
הצטרפות לקבוצה:
https://chat.whatsapp.com/GIE3Tzz5GD5BaJdQwUygYp
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה