עיריית ראשון לציון עתידה להתקין מתקני שקי קקי ברחבי שכונת מישור הנוף זאת בהמשך למפגש עם ראש העיר. על פי נתוני מנהל איכות הסביבה פרויקט התקנת מתקני "שקי קקי" היה מוצלח ועל כן המנהל יתקין בחודשים הקרובים 50 מתקנים נוספים ב"רחובות אדומים"(רחובות שבהם יש ריבוי תלונות מוקד על צואת כלבים).
יש לציין כי את מיזם השקיות לאיסוף הצואה יזמו חברות המועצה אילנית הרוש וקרן דנה בשנת 2020 שהחל כפיילוט בשכונת רמב"ם וכעת מתרחב לשכונות נוספות.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה