השבוע קיימה עיריית ראשון לציון מפגש הוקרה לפעילי בע"ח אותה יזמה יועצת ראש העיר לבעלי החיים, איריס חזן. המפגש התקיים בבניין העירייה, במעמד ראש העיר רז קינסטליך, תושבים ופעילים למען בעלי החיים בעיר הפעילים שהודו לראש העיר על כל פועלו ושיפור איכות השירות והיחס מצד העירייה לנושא בעלי החיים בעיר. במקביל ראש העיר ואיריס חזן חילקו תעודות הוקרה לפעילים.



איריס חזן:
כל כך שמחתי באירוע מרגש שכזה, היה לי העונג להפגיש בין ראש העיר לבין עשרות פעילים שפועלים יומם ולילה למען בע"ח בעיר ולהודות להם על שיתוף הפעולה.


להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה